| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 29 日 星期四  |
| 2008-05-29 |
今日體育做體能
做死了
掌上壓做完之後
手痺到而家
好討厭miss cheng
重男輕女
之後去左補數學
禁岩跳舞室有人練舞
走左過去睇
d音樂好正
偷睇佢地練舞
唔記得左要補數
之後又去補返
6點走人^^
|
| 刊登時間:2008-05-29 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 28 日 星期三  |
| 2008-05-28 |
唔開心
為左咩要令自己唔難受
點解唔可以令自己開心d
要令人開心
就要付出
付出左
me好辛苦
後悔
為何
yy我成日都做一d令自己後悔既事?
可能一開始我就做錯左
比左個希望人地
就令自己辛苦
想喊
但淚水為何哭不出
難道沒有一些事令我開心的嗎??? |
| 刊登時間:2008-05-28 09:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 25 日 星期日  |
| 2008-05-25 |
★↙ 心 • 未放開 ↗☆
×`;** 又如何尋下一位至愛 ×`;**
-♥ 愛不起 • 才會分離 -♥
`[▊* 跟你過的日子完了 `[▊*
,,,;!`` ﹡ 我卻只能懷念 ,,,;!`` ﹡
♣-`* 懷念和你的過去 `* ♣ -
●×-* ° 想起•竟流淚 °●×-*
▒ 被雨點打在瞼上的感覺蠻不錯 ▒
★- 閉上眼•為了誰•流下淚 -★
*_` 是誰令我流淚 `_*
▒ 淚•何時會停止 ∼、¢
‥ 失去你後 ‥
【 [ 笑容掉了 。︵。
。︺。現在的微笑 •v•
… 當中帶點苦澀 ”
。。誰會看得見 ~ ~
‡ 含悲苦笑的笑容 •v•
" † 笑容再甜 † "
°×-* 也不過暫時 ••
◈◈◈ 你給我的回憶 ◈◈◈
◈ 再美•只令我回味 ◈
◤ 再遇上 •
☆ 如果可重頭來過 ☆
-♥ 你會否再選愛上我 ç §–‡ |
| 刊登時間:2008-05-25 08:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 23 日 星期五  |
| 2008-05-23 |
今日英文SBA
開始錄影既時候你咁笑
笑到完全講唔到咁濟
要呀SIR出口話我地至正經D (係D)
之後又笑返
笑到失控
呀SIR都要叫停
叫我地冷靜兩分鐘XD
搞到呀SIR都笑埋
唉~~
最衰佢地
我講既時候
佢地眼甘甘望住我
搞都我一邊講一邊笑
結果得果9/24分
糟了!!
糟了!!
有人要我做他的女友
什辦!!!!
我不知什算T^T
我怕拒絕後連朋友都冇得做
唔想咁=3=
什算>口<
什辦>W< |
| 刊登時間:2008-05-23 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 21 日 星期三  |
| 2008-05-21 |
最近發覺自己好似有病咁
成日都冇心情笑
冇心情玩
笑都係好牽強
但應該冇人睇得出
演技了得^^
發覺自己唸野係屬於悲傷果類
唸d野都係唔開心
想喺msn打番d開心野姐
都唔得=3=
每日都要扮開心
好辛苦
唔想再扮
有時唔知點仲會想喊
糟了>口<
會唔會以後都唔想笑架
今日練龍日
比師傅串
又比人話我好多人溝
才不是耶
這個玩說一點也不好笑^^"
係咁比師傅玩
但我都玩得既人黎o既
大家開心
冇所謂啦!!^^ |
| 刊登時間:2008-05-21 02:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 73 | »
|