| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 15 日 星期六  |
| 2008-11-15 |
今日諗住去攞身入証
周日期間佢地返半就
被騙了
爸又話1點前到元朗就ok
點知佢地12點半關了
之後同老公去左百烏塔(個名好似係咁)
開頭又係佢話去
點知去到佢又怕怕=.=''
跟住番去第一層
因為得第一層有椅坐
我要佢唱歌比我聽
唔知點解想佢唱歌比我聽
聽住佢唱開有種開心既感覺
但佢唱d又唔唱d =3=
來回個塔3次
好討厭d蜜蜂呀
嚇人既
衰人~~
明知我驚蜜蜂又攞佢黎嚇我
衰人~
衰人~~
衰人~~~
回到家留下
不捨得放手T^T
|
| 刊登時間:2008-11-15 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 13 日 星期四  |
| 2008-11-13 |
慘了
今年的聯歡會
我可能要上台唱歌呀=口=''
什辦~~!!什辦~!!
唔想呀!!
好怕怕
要對住咁多人
好似要埋面試
嘩~!!!
救我的命^^"
到唱一開聲走音咪xd
糟了~~什辦
但最後一年
冇理由唔玩盡佢架
唔後返d回憶
咪好對唔住自己
不過...
最慘都唔係我
豬哩要一個人獨唱
呵呵
他答應了我耶!!^^ |
| 刊登時間:2008-11-13 09:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 8 日 星期六  |
| 2008-11-08 |
今日朝早賴床
唔想起身
8點幾醒左
10點至捨得起身
一起身感冒
係咁打乞嚏
冇心情做功課
去到2點幾
pig 打我
又話得四個人去睇戲
點知去到有13個
去到 o 左
差唔多都係一對對
未到睇戲時間
我、pig、穎汶&曾健去左公園坐
因為佢地去左打機
坐坐下
曾健話不如去睇我地學d人睇波
就去左運動埸睇
點知佢地岩岩打完
坐左一陣
我無聊得濟玩果d桿
考自己既平衡力
pig唔信我可以行到過去
我話行到過去咁點先
佢話乜都得
點知我我真係行到
每得一次佢就要應承我一樣野
佢欠我四樣野
第一樣就係星期一成日
我要話哂時
第二上Miss NG 堂唔可以訓教
唔可以頂Miss NG 咀
之後果兩樣仲未諗到
你死定了 0V0+ |
| 刊登時間:2008-11-08 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 5 日 星期三  |
| 2008-11-05 |
今日放左學本來諗住返屋企
點知肥盈話想傾計
都好既
還掂我都唔想禁快返屋企住
去左天慈商場對上個地方傾
傾到6點幾到走人
明白左d野
明白我為何不能打開心屝去愛一個愛自己的人
因為害怕愛上
他會後退
離我而去
害怕自己動了心
難以自禁
總幻想他不愛我
但身邊的人總說他是愛我
著緊我
但我害怕
為何什樣也擺不脫這幻想 |
| 刊登時間:2008-11-05 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 4 日 星期二  |
| 2008-11-04 |
今日飛的去北江食午飯
不過最主要既目的係去刻字
luck 間野有開
買左對pigpig鎖匙扣
刻左d野上去
送左一隻比佢
佢like就好了
幾驚佢唔like
點知......
總言之佢like就行了^^ |
| 刊登時間:2008-11-04 09:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 73 | »
|