| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 19 日 星期日  |
| 2008-10-19 |
今日係生日既前一日
收左份禮物
姐夫 (化名) 送的
因為未到生日所以冇拆到
係一個大公仔
但唔知係咩黎
雖然唔知咩黎
但好好攬^^
好開心
可惜姐妹話唔係龍馬喎
佢話個老闆放飛機
say to sad T^T
|
| 刊登時間:2008-10-19 07:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 16 日 星期四  |
| 2008-10-16 |
最近都冇點打日記
因為同平時一樣咁過
冇乜特別
不過好期待黎緊30號
因為學校旅行
地點係海洋公園
我地班都想喺果日著到班3
有兩隻色比我地揀
黑&紅
我緊係揀黑啦
龍隊人(自己講完都笑)
但有d都有揀到紅色
本來有d人話黑色3
襯橙色或紅色字
即時諗起龍隊
黑3橙字XD
果然龍隊中人^^+ |
| 刊登時間:2008-10-16 09:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 10 日 星期五  |
| 2008-10-10 |
COC要上三堂
4點30分至放人
今日拍片超搞笑
就話我地班黎左個轉校生
佢個名叫李露媚
由呀穎演
佢一入課室果樣好難令人忍到笑
由佢自我介紹果刻住部人笑哂
拍左好耐都冇乜成績T^T
放左學c&it仲補緊課
因為coc關係我地唔洗補住
之後我去左圖書館印野
肥盈以為我走左
佢都跟住走•••!!
so就同呀穎放
一邊行一邊傾計
傾到6點半到走人
仲有好多野都想傾
不過都算啦!! |
| 刊登時間:2008-10-10 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 8 日 星期三  |
| 2008-10-08 |
今日同肥盈&呀穎
一心諗住返屋企
但雙腳唔知點解行左去個公園到
仲以為會見到佢
點知佢都係冇黎到=3=
上次放人飛機
今次就連人影都唔見
之後就送呀穎回家
點知佢話唔想返住
就去左佢留下個公園坐
玩"千揪" 8v8
好耐冇玩lu
一邊玩一邊傾心事
傾到唔捨得走
最後都係肥盈送我回家
嘿嘿 *v* |
| 刊登時間:2008-10-08 09:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 2 日 星期四  |
| 2008-10-02 |
今日放左學陪 穎 返佢家放低d野
之後帶埋佢隻狗一齊出黎同d fd玩
李嘉琪都帶埋佢3隻狗狗出黎
第一次同d狗禁近距離
開頭有d怕怕
但之後都冇乜
最驚都係它條舌
帶埋d狗去左唔知叫咩公園度玩
見到d細路
佢地見到d狗仔走埋過黎玩
見到伊小學弟
我&穎同佢玩左好耐
唔捨得佢走=3=
佢好好玩
但d人望落去就好似蝦佢咁
路人望住我地xd
到最後都約左佢聽日5點喺番個公園等^^
有人話佢似某人
d 啦 !!
返屋企既時間又見到學弟
開心^^
佢好可愛
也好害羞>口< |
| 刊登時間:2008-10-02 09:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 73 | »
|