| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 2 日 星期日  |
| 2008-11-02 |
最近覺得有d壓力感
聽日有科技測驗
下星期一又有統測
d 報告又未搞掂
點算???
最近個心又散
咩都諗唔到
要記d野過一陣又唔記得左
咩事令我咁心散呢??
得都唔知
只知係咁發白日夢=.=''
琴日去左搞身份証d野
仲以為會等好耐
點知一去到下一位就係我
呵呵^^
唔洗等
好似11點幾去到
12點幾都冇搞掂哂d野
14號就去攞!!
|
| 刊登時間:2008-11-02 02:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 30 日 星期四  |
| 2008-10-30 |
今日係學校旅行日
終於等到呢日喇
我、穎、穎汶約埋一齊著短褲
點知比人miss、sir捉
好彩今日遲返學校姐
如果唔係要回家換再返番學校
拉低條褲拉到最盡都唔都過半
不過miss、sir好人比我地過關......!
去到海洋公園
佢地睇埋d無聊野
熊貓、睇魚同埋禮品
仲諗住可以玩旅轉木馬
點知佢地話臨走時至玩
好,信佢地...
坐纜車去玩機動遊戲
玩左幾樣
過山車、飛天鞦韆,激流
仲有一個不過唔記得左叫咩名
只知佢係咁轉
玩過山車既時候因為坐姿唔岩
所以差d整傷自己
飛天鞦韆是我的最愛
玩左三次
玩完之後佢地個個都話好暈
但我唔覺
玩激流既時候我個身本來係冇濕到架
船遊走其間佢地係度玩野
玩潑水
前前潑後面後面潑唔到前面
反而潑到我
搞到我未到高處滑下已經濕定先+3+
衰人~~=3=
而越擴飛車
我唔敢玩最後都冇玩到
佢地話會玩旋轉木馬架
走既時候都冇得玩
最想玩既野到最後都冇得玩
有點失望 |
| 刊登時間:2008-10-30 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 26 日 星期日  |
| 2008-10-26 |
自從唔見左個銀包之後
成個人都失哂魂
記性差左
做功課要記d野都忘了
好失落呀!!
邊個衰人偷左我個銀包呀!!
人地話呀:偷人野唔比番人會有報應架!!
很想它耶
小高d相都喺入面架T^T
sad死左lu
或者我怪錯左某人喇!!
對唔住呀!! |
| 刊登時間:2008-10-26 04:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 22 日 星期三  |
| 2008-10-22 |
今日超唔開心
超黑仔
午飯既時候去左次所紮頭髮
將銀包擺左喺槽到
之後就唔記得左有銀包呢會事
去到3樓至發現冇銀包喺身
跑返去已經冇左luT^T
搞左成日都搵唔返
好sad
重要既野都喺哂入面
連身份証都喺
寧願唔要d $
都想要返d野
唉!!
多謝友人關心
返到家冇比人鬧呀!!
可以放心了各位老婆們^^
遲下真係搵唔返就唔敢保??
好驚比媽媽知呀!!
點算T^T
有人會打救我嗎??? |
| 刊登時間:2008-10-22 09:36 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 20 日 星期一  |
| 2008-10-20 |
今日超開心
d fd 送左d我like既禮物
好令令
成日都有好多人同我講"生日快樂"
好開心^^
敏姐就希望我日日都咁開心
希望如此啦!!
午飯同左Ivan出左去食
一路行一路串我=3=
不過佢都有比面
見我今日生日冇平時串得咁勁
但最失望既係
識左4年到既朋友
竟然忘了我的生日T^T
傷心
唔算DF果D反而記得^^"
好好鐘意呀啲禮物
多謝你地^^ |
| 刊登時間:2008-10-20 09:57 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 73 | »
|