cheng1020
暱稱: 稀嵐
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-04-14
2011-11-07
2011-06-15
2011-06-04
2011-05-28
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 153
今日人氣: 5
累積人氣: 9467
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 24 日  星期二   晴天


2009-03-24

今日個腦袋有點呆滯=.=''

是睡不飽還是有其他原因呢??

腦袋比以前差了

可能是不多用腦的後果吧

但今天的我腦袋卻想一些奇怪的問題?.? "

如果 小學時的我努力點的話

我的一生會否這樣改變了??

如果 升學時沒抽到這間中學......我又會如何??

從踏進了這間學校開始或許我的人生有了轉變點......!

認識身邊每一個人......性格便會隨朋友而變更

思緒便會隨性格而反叛

如果 我中一時沒遇上她們

到現在碰面會否說聲:嗨!?

如果 我遇的不是她倆

我又會跟誰熟絡呢??

如果 我結識了壞的朋友...到現時還在這間中學讀嗎??

到了中三......我若沒遇上她

我就不會因為她而結識她

我的姻緣線也不會牽連在一起

若她沒出現過...我又會跟誰合上??

如果 在那時沒跟他相遇

我會否因他而放棄她??

沒他的出現......我會跟她一起到現在嗎??

雖然命運已安排好了一切...

但掌握始終在於自己手中

沒誰能改變!!

我不是一個面無表情的人

我身邊又會有多少個過客??

我是一個面無表情的人

身邊又會多少個知已??

又誰會敢走近??

若我那年選了他...那另一個他又會如何??

若我選了另一個他而不選他結果又如何??

但丘比特要我跟她、他、他、他、他遇上......!!

最終卻選了他...!!

不過無論路途什渺茫...什朦朧..!

總會有終點的時候......!

到了那時候便是我一生的成就 ! ! ^ v ^ y

                                                           
刊登時間:2009-03-24 10:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 17 日  星期二   晴天


2009-03-17

唔開心呀T^T

因為與27號既距離愈黎愈近

就黎要離開學校lu

唔捨得添......

葉sir雖然話又唔係以後見唔到面

但我覺得當大家各行各業既時候就會冇機會見面......

諗到咁個心就會唔舒服

我知諗呢D野唔係而家既時候

而家要應付既係會考

但到呢刻真係冇心機讀書

人地未放棄我我已經放棄左自己......

我應該讀IVE定係努力埋呢幾個月

前途係自己既

但點解我一D都唔擔心??

因為我未受過錯敗

所以唔識驚??

我而家已經知

如果而家唔努力一定會後悔

但知又點......我都冇動力!!

點算???

唔想再逃避>口<

                                                           
刊登時間:2009-03-17 08:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天


2009-03-16

今日lunch既時候

去左北江食

因為我唔想再坐o係度食野

雖然食野係應該坐o係度食

但唔知點解我好享受一邊行一邊食既感覺

或許傻了!!

買完野食去左買野飲

之後走人

我顧住同呀穎傾計

冇留意到前方有位呀叔落緊留梯

我&穎讓開中間比佢過

點知佢......講得好聽d就佢隻手唔聽話

難聽d就佢個色魔

摸我•\     /  •

不過好彩掂到少少

唔係好多

我果刻o係度諗

點解我唔捉住佢隻手呢??

當我望向後面既時間佢隻手仲慢慢放返低

佢個樣仲要扮到冇野咁

諗起都怕怕!!

                                                           
刊登時間:2009-03-16 10:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 9 日  星期一   晴天


2009-03-09

o係一日之內d卷派得7788

剩圖傳

唔方好得去邊

都唔睇好

最令我失望既係中文作文

離了題T^T

五年黎首次

最後一年的模在我手化了T^T

低落中......

活該吧!!

明知會與題目偏離都要寫下去

但我都為我文筆感到自豪

第一次作野有種奇怪既感覺(好似錯文筆)

唔洗停低諗...一直係咁寫...

但都要有個結局

因為唔想停加上時間問題

所以逼於無奈之下爛收尾

最後得出這分數......

醜~~醜~~T^T

                                                           
刊登時間:2009-03-09 10:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 6 日  星期五   晴天


風 雨 的感覺

       憑下雨帶給我的感覺作下這篇文章

       回到家中望著天空,覺得天空有點不尋常,風起勁地吹,雲互相地追逐著,一瞬間天空暗淡起來。

我將身子移近窗前,依稀地看見面前的那棟房屋呈現在眼前。雨水不打地落下,像沒想過要停似的,

在風不停起勁地吹下,雨水到了每家戶拜訪,有些不歡迎的便打門窗關上,而我便將門窗打開三分之一的

開口,雨點像知道我歡迎它般跳在我的皮膚上,那冰冷的感覺我每分每秒也享受著,我合上雙眼,慢慢感

受著下雨所帶來的香氣,冰冷的空氣撫摸著的每串的肌膚。

  我拿起家中的望遠鏡,觀望著四周被煙霧包圍著的景色,原來肉眼看的在望遠鏡看的有很大的分別,

在朦朧的環境下拿著望遠鏡觀看四周,能一目了然地見遠處所發生的事。路人在雨和風的交戰下顯得十分

狼狽,不過我卻看得如此著施迷;換了角度,在我六點鐘方向有一位老婆婆很吃力地拾回被風和雨交戰時

所打翻的報紙,看著這個情形景我有種衝動想跑過去幫她一把,可惜我沒......因為距離太遠還是有其他理由

?我在逃避?我還站在原地看著她孤單的背影,鼻頭不禁酸了一酸,路人剛巧經過,可是他沒想過會幫她的

舉動,我一霎的希望化了。該死的路人真沒良心,內心是這樣痛罵著他,但我又如何?我沒資格說他人。

我把目光移開,再不想望著她悲慘的背影。

  吼~吼~吼~剎那間雷突然響起,你的恕是同情那位老婆婆的嗎?是我們只望而不幫的行為感到生氣嗎?

雨、風沒因那位老婆婆的事而被感動,雨,還沙沙地落下,風,還呼呼地吹著,一點也不留情......!

  場風暴過後回覆晴天的模樣,太陽照出熾熱的光芒,照亮大地每件事物,令大地有了氣息,花的氣味

、烏的喜悅、大地受雨水的滋潤下也散發出陣陣的幽香。這些美景只維持約半小時,半小時過後又被黑暗

吞噬了......。

                                                           
刊登時間:2009-03-06 12:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]