cheng1020
暱稱: 稀嵐
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-04-14
2011-11-07
2011-06-15
2011-06-04
2011-05-28
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 153
今日人氣: 9
累積人氣: 9429
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 15 日  星期日   晴天


2009-02-15

今日係我留o係學校最後一次既家長日

哥哥做了我的家長

看他的樣子很緊張喲

不要緊張耶^^

就o係今日

我終於覺得我哥哥是帥的>口<

平時都覺覺地

但今天不知為何特別帥 ^ u ^

去到學校等左唔知幾耐

終於到我了

同葉sir傾左約5分鐘到

就走得

呀sir講d野我都有諗過

其實我對自己既前途一片模糊

我都搞唔清自己想點

之後同妹出左去買野

揀左好耐都唔知買咩比你=3=

仲比呀妹吹

討厭比人吹既感覺 030

不過到最後都買左

無意中比我發現

它背後刻左520這3個數字

那麼巧合^^

有諗過買英文字母既頸鏈比佢

但條條都有野閃

睇佢都唔like

就冇買到

呢份禮物有望你會like啦...

                                                           
刊登時間:2009-02-15 09:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 14 日  星期六   晴天


2009-02-14

今日係情人節

首先祝  大家情人節快樂先^^

單身者早日找到理想伴侶

9點幾就返左學校做c&it報告

做到12點幾走人了

我左北江食野

等緊野食既時候

我就去左睇野

冇樣like=3=

之後返番果間餐廳

可能食唔慣出面d野

食左幾啖就反胃了

食去就去了屯門

個大細路係咁睇d細路野

去到玩具反斗城睇到唔想走

那個小孩天地

入到去唔洗5分鐘就想出返黎

但個pig睇得好開心咁

小朋友真是小朋友

份禮物我仲未諗到買咩比你呀T^T

又唔話比我知你like d 咩啵=3=

唯有份禮物後補啦^^

願你會喜歡

                                                           
刊登時間:2009-02-14 09:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 12 日  星期四   晴天


2009-02-12

今日陸運會

獨自去運動場=.=''

唔黎又唔講聲=3=

開始比賽lu

有點悶

呀穎為左c 呀邊個就苟左去睇

近d^^

午飯果時去左一間唔記得左叫咩名

見到呀邊個

佢同我hi

佢個樣好可愛xd

食完差d遲到

因唔知唔想上去坐丫家係第二d原因

去左做工作人員^^讚

不過好曬=3=

好討厭佢

我做d咩關佢咩事姐

我like兩支旗兩人分呀

與你何幹

任務完成了

返番台上既時候見到呀展

說了句 hi 就沒了

上到台上c啦啦隊

蠻滿心期待的

誰知

四社既舞步爛到我想訓教

最後一年都唔比我留番好d既記憶=3=

衰人~~

                                                           
刊登時間:2009-02-12 10:06 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 8 日  星期日   晴天


2009-02-08

呢兩日都出左去表演

累死了x.x"

琴日就去左天富苑既唔知咩小學表演

去到8點幾我&岶走人先

佢地就留返o係果度食盤菜

今日就要去銀座果個大空地表演

但我唔知果度叫咩名

好曬呀=3=討厭

唔知有冇黑到呢??

又比呀sir呃左

又話好好玩

點知到最後一點快感也沒有

但表演之見到佢

佢都黎左

唔知中幾走左之後好耐冇見lu

今日竟然見到佢

令左喲^^

第三場有跳舞c

期待^^

c完之後個心好興奮

讚~呵!!呵

                                                           
刊登時間:2009-02-08 09:05 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 5 日  星期四   晴天


2009-02-05

今日留在家做報告

做死了

c&it一部份都要做個幾鐘

有幾部份做唔到

要個軟件但我冇

只可明天回校做

仲有天功課仲未做

什辦??

數學一d都字做過

英文都好d

做左一半到......少d 咁啦

都唔錯丫^^"

我諗...個pig而家應該仲未起身掛

唔知佢聽日點算???

科技工件終於完成了^^

太好喇!!

雖然它外表不美

但總算能轉

棒棒!!

                                                           
刊登時間:2009-02-05 02:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]