| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 15 日 星期日  |
| 2009-02-15 |
今日係我留o係學校最後一次既家長日
哥哥做了我的家長
看他的樣子很緊張喲
不要緊張耶^^
就o係今日
我終於覺得我哥哥是帥的>口<
平時都覺覺地
但今天不知為何特別帥 ^ u ^
去到學校等左唔知幾耐
終於到我了
同葉sir傾左約5分鐘到
就走得
呀sir講d野我都有諗過
其實我對自己既前途一片模糊
我都搞唔清自己想點
之後同妹出左去買野
揀左好耐都唔知買咩比你=3=
仲比呀妹吹
討厭比人吹既感覺 030
不過到最後都買左
無意中比我發現
它背後刻左520這3個數字
那麼巧合^^
有諗過買英文字母既頸鏈比佢
但條條都有野閃
睇佢都唔like
就冇買到
呢份禮物有望你會like啦...
|
| 刊登時間:2009-02-15 09:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 14 日 星期六  |
| 2009-02-14 |
今日係情人節
首先祝 大家情人節快樂先^^
單身者早日找到理想伴侶
9點幾就返左學校做c&it報告
做到12點幾走人了
我左北江食野
等緊野食既時候
我就去左睇野
冇樣like=3=
之後返番果間餐廳
可能食唔慣出面d野
食左幾啖就反胃了
食去就去了屯門
個大細路係咁睇d細路野
去到玩具反斗城睇到唔想走
那個小孩天地
入到去唔洗5分鐘就想出返黎
但個pig睇得好開心咁
小朋友真是小朋友
份禮物我仲未諗到買咩比你呀T^T
又唔話比我知你like d 咩啵=3=
唯有份禮物後補啦^^
願你會喜歡  |
| 刊登時間:2009-02-14 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 12 日 星期四  |
| 2009-02-12 |
今日陸運會
獨自去運動場=.=''
唔黎又唔講聲=3=
開始比賽lu
有點悶
呀穎為左c 呀邊個就苟左去睇
近d^^
午飯果時去左一間唔記得左叫咩名
見到呀邊個
佢同我hi
佢個樣好可愛xd
食完差d遲到
因唔知唔想上去坐丫家係第二d原因
去左做工作人員^^讚
不過好曬=3=
好討厭佢
我做d咩關佢咩事姐
我like兩支旗兩人分呀
與你何幹
任務完成了
返番台上既時候見到呀展
說了句 hi 就沒了
上到台上c啦啦隊
蠻滿心期待的
誰知
四社既舞步爛到我想訓教
最後一年都唔比我留番好d既記憶=3=
衰人~~ |
| 刊登時間:2009-02-12 10:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 8 日 星期日  |
| 2009-02-08 |
呢兩日都出左去表演
累死了x.x"
琴日就去左天富苑既唔知咩小學表演
去到8點幾我&岶走人先
佢地就留返o係果度食盤菜
今日就要去銀座果個大空地表演
但我唔知果度叫咩名
好曬呀=3=討厭
唔知有冇黑到呢??
又比呀sir呃左
又話好好玩
點知到最後一點快感也沒有
但表演之見到佢
佢都黎左
唔知中幾走左之後好耐冇見lu
今日竟然見到佢
令左喲^^
第三場有跳舞c
期待^^
c完之後個心好興奮
讚~呵!!呵 |
| 刊登時間:2009-02-08 09:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 5 日 星期四  |
| 2009-02-05 |
今日留在家做報告
做死了
c&it一部份都要做個幾鐘
有幾部份做唔到
要個軟件但我冇
只可明天回校做
仲有天功課仲未做
什辦??
數學一d都字做過
英文都好d
做左一半到......少d 咁啦
都唔錯丫^^"
我諗...個pig而家應該仲未起身掛
唔知佢聽日點算???
科技工件終於完成了^^
太好喇!!
雖然它外表不美
但總算能轉
棒棒!! |
| 刊登時間:2009-02-05 02:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 73 | »
|