| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 11 日 星期日  |
| 2009-01-11 |
最近on左都顯示為離線
我都唔知點解
就係唔想比人知我on左
我都知就黎會考唔應該諗呢d
但我控制唔到
好亂
我只識幫人
但又幫唔到自己
有種感覺係若即若離
曾幻想過他有天會不在我旁
我會為他哭
但他愛得比我深
為何我會想著他有天會離開我
有什麼東西令我對戀愛失去了信心??
又有什麼東西可令我手挽回這信心??
我不懂......
|
| 刊登時間:2009-01-11 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 7 日 星期三  |
| 2009-01-07 |
今日一起身見頭暈
之後去到7點15分到
就想嘔
因為未食野落肚既關係
嘔唔到d咩出黎
幾驚返到學校早會嘔呀!!
好彩圖傳堂係自由活動姐
有連堂
去到第二堂既圖傳既半個鐘到
就想嘔咁
就去左次所
嘔了
之後以為會冇事啦
點知個頭仲暈
仲以為唔會再嘔添
誰知到了中文堂
嘔到......
冇哂胃口
到左午餐沒事了
呵呵
有得飲珍珠奶茶
肥盈病左唔可能飲凍野
點知冇事喎
呵~happy!!
|
| 刊登時間:2009-01-07 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 2 日 星期五  |
| 2009-01-02 |
今日返左去補課
諗住做C&IT
點知一坐落去已經冇心情了=3=
追左個半鐘到
開如有返心情做
因為呀SIR返左黎
之後呀穎ADD我^^
佢就剛剛醒^^"
之後問我想我返嗎??
我沒所謂
不過她就誤會了=3=
做到3點幾走人
去了pig家
佢地打麻雀
我就坐在一旁
其實我一點也不悶
我雙眼一直望著電視
但佢地就篡得悶親我
不是喱^^
6點幾回家
搭輕鐵回家
站到了
我卻走錯了方向>口<''
真失禮...
那天開始
發覺自己真的路痴一夠阿...=3=
討厭T^T |
| 刊登時間:2009-02-03 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 1 日 星期四  |
| 2009-01-01 |
琴日都係去左同佢地一齊bbq
仲以為開開心心咁去到數
點知去到蝴蝶灣滿哂人
搞左成幾個鐘
最後都係去左天水圍既有叉用度燒
呢一晚都係好平凡
冇咩特別
燒到2點幾至3點至人
返到家仲以為可以細聲d開門
就唔會糟醒佢地
點知媽媽同爸爸因為擔心我而訓唔著
媽咪我知錯喇
訓床既時候至知
去邊都好都唔及屋企溫暖
bbq既時候太凍喇
今日9點幾就起左身
換埋琴日著既3
因為太懶琴日冇換到
當然洗完臉同擦埋牙啦!
之後上返床訓
點知訓唔著
打左電話比媽咪道歉
講完一句對唔住之後
眼淚係咁流收唔到
因為我知道自己冇交代好d野
搞到媽咪擔心左我成晚
直到而家諗返起
d淚水好似控制唔到咁想流出黎
這件事令我明白到
我就算做錯左d咩
就算我原來唔到自己都好
都得到家人既諒解
打比媽咪既時候
媽咪仲講知錯能改
仲問我肚唔肚餓
餓既話雪櫃有野食整熱佢
可能我真係變壞左
人愈大便愈壞
對唔住...
今日喺家都冇點講野
好似自閉左咁
因為自錯唔聽媽咪講而令到佢擔心我
我而家終於唔覺得出夜街好玩lu
家比街好^^ |
| 刊登時間:2009-01-01 11:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 31 日 星期三  |
| 2008-12-31 |
31號lu
唔知去唔去到同佢地一齊bbq呢??
媽咪講d野唔守信用
一時話比一時就話唔比
成日都反口
搞到我好討厭呢個屋企
好想同佢地一齊倒數呀
去到既話就讓我告訴你
我地玩得盟唔開心啦^^
|
| 刊登時間:2008-12-31 05:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 73 | »
|