cheng1020
暱稱: 稀嵐
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-04-14
2011-11-07
2011-06-15
2011-06-04
2011-05-28
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 153
今日人氣: 9
累積人氣: 9448
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 17 日  星期六   晴天


2009-01-17

琴日同pig去左公園傾返我地之間既問題

但今日諗返琴日d野......

你唔like我有咩事都唔同你講

但我都唔like因d小事同你講

可能大家既角度唔同

我講太多野我會覺得你嫌我煩

或者你唔覺

但我覺.....

我地之間仲有去改進既地方

我想你也感覺到

有些藏在心裡的東西太久

說出口太難

呢d都係我單方面既問題

我也曾想問你:我們像拍拖中嗎?

感覺上我們像朋友多過戀人

苦你辛苦   我可放手

還你從前的自由

我知你比他人好

能容納我跟異性玩的次數多於你

你能給我自由

可能就是這樣

令我倆之間產生了種隔膜

但我討厭被管束的感覺

我喜歡自由

但我的自由就帶給了你的傷害......

有些用口說不出

只好用文字表達......

                                                           
刊登時間:2009-01-17 08:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 16 日  星期五   晴天


2009-01-16

今日是無聊的一天

就這樣過了一整天

上COC堂既時候

因為太無聊了

走出了班房

四處逛

仲玩埋角色扮演 =V="

成間學校行一次

由地下行到五樓

之後見到雯雯 , 呀世 , ......佢地

=.=''同埋佢地一齊癲

去左四樓男次玩

6個女仔

分開一半去男次格

仲諗住一有人入黎大家就一齊衝出去

點知...

冇諗過有人入黎問有冇紙巾

我地全部靜哂

雯雯突然話冇呀!!

佢地聽到話係女仔聲

出去叫多D人入黎

之後彬仔&另男孩跳起見到我地

6個一齊大叫

之後衝左出去

就咁玩左兩堂LU

夜左學去左BB家

佢以為佢媽媽六點幾返

點知回到他家不一會兒

他媽就回家了=.=''

坐左陣就走

PIG送我回家

如以往一樣沒話可談

比往少...

就到我家

佢到開口講我地之間既問題

就去了上次個公園到傾

沒什麼結論可得到......

我們還是太多冷埸了......

到最後因他約了穎唱K而結束^^"......

                                                           
刊登時間:2009-01-16 10:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 15 日  星期四   晴天


2009-01-15

由於調堂既關係

今日有兩堂體育堂

出左去碌ling

都ok好玩既

最唔開心既係玩到崩甲=3=

好痛耶T^T

又要等好耐至長返

放左學之後

有樣野比碌ling仲好玩

就係放紙蜻蜓

好令令呀!!

玩玩下

突然想落去下面接全d紙蜻蜓

就同左呀穎講^^

喺地下望上天空既感覺好舒服

最尾佢地放左隻大既紙蜻蜓

我伸手去捉

個距離岩岩好

當我夫住個紙蜻蜓果刻

說不出的開心湧現

好有童話既感覺^^

玩既過程超搞笑

就咁過左一日

補課既時候

唔知因為太悶定係那兒傻了

嗻度玩鬥流眼淚

都唔知點解佢地咁like睇我流眼淚

傻的嗎??

一個人流淚那兒好看??

但我聽人應承左人要流比佢睇

糟了^^"

                                                           
刊登時間:2009-01-15 10:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 14 日  星期三   晴天


2009-01-14

今日冇上度英文堂

成堂都冇聽書

成堂都喺度玩^^

心理測驗

有準又唔準啦^^"

開電腦既時候曾健sdd我

佢叫我c pig個xg

我冇c 開d 人既日記

但佢叫我睇我咪睇囉

其實......我都有諗過呢d問題

但唔知點解我就係唔敢接近你

我承認我地之間好似有棟牆咁

點打都打唔破

也曾想過真的是否分開會好點

但......!

我總無法去愛一個愛我的人

也無法為誰打開心屝

背後總有些東西令我退後

在邊緣總不敢踏進

對不起...

她們也說這是我的藉口

但真的不是...

我只覺得我與你的感覺若即若離

總不定......

是我不敢面對一切...也害怕面對...

昨天的夢會可有天實現

在夢中我們做回了朋友

在不願意下做回了

但奇怪的是

你說了一句

我真的愛你...

這刻...夢醒了

再睡也接不回

這是最後的遺言嗎...??

我不知道??

 

                                                           
刊登時間:2009-01-14 10:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 12 日  星期一   晴天


2009-01-12

今日仲以為唔洗返學添

因為落到去冇人

可能早落得擠

個pig朝早唔返

等到45分就走人

上數學堂喺到釣魚^^"

冇計~好眼訓+.+

放左學之後同穎傾計

之後我提意搵陳sir傾

唔知係我地搵錯人

定係呀sir唔明我地個意思

總係講唔中主題

問左等於冇問

答左等於冇答

都唔知搵佢黎做乜??

下次我地就諗全搵miss吳或葉sir

睇睇佢既見解^^

                                                           
刊登時間:2009-01-12 09:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]