| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 9 日 星期二  |
| 2008-12-09 |
今日我老公冇返耶
有點想念他
佢地個個都問我佢冇返咩
我什知喎??
他什麼也沒告訴我耶
之後我至知
佢整親隻腳
腫左...
他不在身邊有點寂寞=3=
慣了總有他在旁
明白了討厭一個人的感覺
真的討厭她
成件事搞到我錯咁
又唔係我唔岩
嬲既人應該係我至岩
點會係佢嬲我先
衰人~~
唔睬咪唔睬囉
又唔係得你一個df
車~~
|
| 刊登時間:2008-12-09 10:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 3 日 星期三  |
| 2008-12-03 |
那種感覺回來了
不喜歡...
不想再用那種笑容對待每一個人
根本就笑不出來
yy要令自己笑
想了很久是否太做作
想大叫
想發脾氣
想找人出氣
想....找個人疼錫
能嗎??? |
| 刊登時間:2008-12-03 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 2 日 星期二  |
| 2008-12-02 |
有種怪怪的感覺存於心裡
說不出的言語
還是我太累想多了??
曾想過愛一個人的感覺是如何
但到頭來才知
心不知在那時早已麻木了
想過......他朝一日
他離去我會什...
我想我會哭
但只是哭並不代表什麼
並沒那次那麼傷痛
在他天地
我終於做回了自己
再沒顧忌
但今天我還在乎你
你這個大小孩^^
不知自己在打什麼 )3( |
| 刊登時間:2008-12-02 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 1 日 星期一  |
| 2008-12-01 |
今日初賽
死了
碰上了感冒
上唔到音
好多人都話我把聲沉
我都唔想
突然冇面見人
因為連自己都覺得自己唱得難聽•••
對自己冇信心點唱得好
明明唔驚
但手就好震
同喺班房唱既感覺好唔同
唔like呀)3( |
| 刊登時間:2008-12-01 09:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 30 日 星期日  |
| 2008-11-30 |
最近成日聽midi
適應下
聽日就係喇點算
好驚到時入唔到
合唱夾唔黎0口0"
佢地夾左幾次
同呀穎都好d
但我驚"累"左佢
佢唱得好過我
我覺得
加油~
加油 •_•y |
| 刊登時間:2008-11-30 05:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 73 | »
|