| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 30 日 星期二  |
| 2008-09-30 |
雖然生日未到
但我都好興奮
因為有人應承送野比我
呵呵
好想快d到呀^^
話說我等收定2份禮物
你死定了 (普通話說^^+)
誰說你們答應了我
嘿~嘿~!!
今年會否有個難忘既生日呢???
|
| 刊登時間:2008-09-30 09:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 29 日 星期一  |
| 2008-09-29 |
心情低落
心中想著誰??
我不知
想找個人談吐
可找誰???
沒誰適合
是信不過還是沒這需要??
是想念他還是還愛他
我不知
想哭
為何總是哭不出眼淚??
明知身邊多人陪
但我心還是寂寞空虛
短暫的快樂再次離棄我
難道世上沒一個能值得我去愛??
還是我不懂去愛一個人??
這通通都不知
也不想去了解
煩惱會在此過一段落嗎??? |
| 刊登時間:2008-09-29 09:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 27 日 星期六  |
| 2008-09-27 |
最近都冇打到日記
因為個網開唔到=.=''
呢幾日有好多野都想打上個日網到
但過左一日又唔知打咩好
就打今日既野
之前果d就唔好問喇
都唔係好心野
不過今日都唔係開心得去邊
朝早去表演
之前都一次都冇練過
只係今日練過唔過十次就表演
打得差T^T比平時差
唉~~呢d到捱過左
之前直接去目的地比賽
個名暫時忘了
比賽打衰左
開始既時候咩都唔記得哂
好緊張
最終都被扣分
好失敗
但都拎到第三名
唉~~
冇去到慶功宴
太攰
今年可能係最後一年玩龍師
龍隊既朋友
以後可能會好少見到面
中五lu
會考什辦??
說過什麼都要忘記
但承諾永沒法對現
心 為他動了嗎?? |
| 刊登時間:2008-09-27 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 11 日 星期四  |
| 2008-09-11 |
今日返去學練龍獅
2點幾開始練到四點幾走人
但練左兩次到
一套豉都係十分鐘
但我地打到成接近一個鐘
好xd
練完之後同芝麻去左北江
^^+
買q版龍馬既扇
呵呵
超開心
咩唔開心都冇哂lu^^ |
| 刊登時間:2008-09-11 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 10 日 星期三  |
| 2008-09-10 |
今日apple生日
我&肥盈一心諗住留低整壁報
點知佢地已經買哂野同佢慶祝
食食下攞個蛋糕黎玩
xd
幫佢地影相都比佢地整
搞到頭髮都有
周身唔舒服
玩完之後就開始整壁報
唉
留低咁耐到頭來原來一d都冇整過
仲留到好夜
6點幾走人 |
| 刊登時間:2008-09-10 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 73 | »
|