| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 18 日 星期五  |
| 2008-04-18 |
今日超攰
練龍練到7點幾至走人
饑到肚痛
一尾係咁練]
至衰都係龍五&龍六
係咁錯
搞到我地係咁打
打到手又痛
企到腳又痺、腰又酸
好似老左咁囉!!
比歐sir話未老先衰=.=''
遲d好似仲會夜d=3=
唉~~!!
我就死了x.x
|
| 刊登時間:2008-04-18 08:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 17 日 星期四  |
| 2008-04-17 |
今日既統測都考得OK咁啦^^
都過得去o既
但唔知得出黎既成績點囉!!T^T
驚到時希望愈大失望愈大
到時又玩自閉
Lunch出左去食野
返校既途中見到小榮榮
好開心
見到面第一時間抱抱
第一次攬男仔
有點怕羞
BUT令仔左耶佢
呵~呵~~!!
下堂既體育堂出去玩保齡耶
唔多想去
被迫要去=3=''
好SADT^T |
| 刊登時間:2008-04-17 09:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 15 日 星期二  |
| 2008-04-15 |
今日好無聊咁過左一日
開頭要上兩堂圖傅堂都唔錯o既
夠忙嘛!!
之後上兩堂C&IT
呀sir唔比開電腦
但我係都要開
好冒險咁就過左一堂
另一堂呀sir終於比開電腦lu
唔洗一咁偷偷摸摸用
不過都好玩^^
英文堂葉sir冇返
冇人代堂
成堂自由活動玩
咁玩唔嬲
我地仲玩扑傻瓜
搓輸左比人扑~~嘿!!
I WIN
德育堂兩位班主任都不在
miss cheng 帶隊出去
同中三級一齊聽講坐
訓左一粒鐘
呢一日就咁過左
me的老婆仔冇事lu
開心^^
|
| 刊登時間:2008-04-15 09:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 14 日 星期一  |
| 2008-04-14 |
今日英文統測
英文唔識唔再講
測測下肥盈突然個病發作
個個都意論紛紛
有d仲笑
好討厭囉!!
係咁笑人
見到佢發作
唔知點解我好驚
而家好擔心佢
唔知佢有冇事呢??
希望佢冇事啦!! |
| 刊登時間:2008-04-14 08:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 11 日 星期五  |
| 2008-04-11 |
今日放左學之後練龍
練到手到痛
4月23號要出夜光龍
師傅係咁教新野
打打下又唔知自己打緊咩
發白日夢嘛!!
冇計
太多野發lu
好討厭個師妹打鼓呀=3=
佢一打鼓
搞到我連打鼓都冇moon
d新野ok跟得上咁啦!!
但師傅個眼神比我好大壓力
佢一打個鼓我就會好驚我會打錯
對自己冇信心d人就咁架喇!!
me是其中一個例子=v='' |
| 刊登時間:2008-04-11 08:28 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 73 | »
|