cheng1020
暱稱: 稀嵐
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-04-14
2011-11-07
2011-06-15
2011-06-04
2011-05-28
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 153
今日人氣: 16
累積人氣: 9455
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 15 日  星期四   晴天


2008-05-15

今日最係後一次 [碌ling]

冇心情

唔知yy

心不在焉

今堂考試

8.5分

miss話都算高喎!!

10分滿分

但對我黎講8.5不算高

打完之後

本來係即時放

但有人不見了手提

全部人要返去學校

搜書包

me乖乖的

沒帶違禁品

呵呵

miss仲話你地有冇咁乖呀??

冇人帶電話

但其實返校途中

他們的電話已不在身了

交了給他人

總結:

今天的心情不好T^T

                                                           
刊登時間:2008-05-15 09:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天


2008-05-14

今天真的死了x.x

真的一點也不喜歡坐車

車果陣味已經難頂

仲要坐差唔多成粒鐘既車

去到聽佢地講一大堆講話

都係介紹機埸入而既野

抱歉^^"

訓左!!

聽d唔聽d

之後到左自由活動

我地成班女仔去左次所玩自拍

xd

好玩

佢地超搞笑

自由活動完左

就去睇4D立體電影

棒棒^^

雖然差d

但都ok咁喇!!

但有左兩堂用電腦時間=3=

不開心!!

                                                           
刊登時間:2008-05-14 09:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天


2008-05-13

唉!!

冇人信我msn句子係我作囉=3=

灰T^T

聽日唔知去邊度機埸參觀=3=

又要坐車

不滿

雖然聽日隊隊師傅黎姐

但我寧願去練龍獅

都唔想出去coc參觀

好悶

死了x.x

明天是的的死期了T^T

 

                                                           
刊登時間:2008-05-13 09:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 11 日  星期日   晴天


MSN 句子!!

° `_在灰灰的天空×`;**下著沉重的雨滴 °

 

`;`抬頭童向天空落下的雨點 ;`|

 

`[l`彷彿•雨為我而下 ;-`]◈◈◈

 

;{* 為我而哭 !|

 

`;|[ 悲傷感覺圍著我 `:|[

 

=] °幸福滋味領略過``*

 

``!°我還怨什麼  *

 

`- 相愛不懂相處 !|*

 

<3`; 這句句子有誰會意 `;3>

 

`;|[曾經親暱的日子 -×;!|*

 

`;**[!! 現在變得如此陌生    _ 

 

 跟你擦過如流星 

 

-*; 淚水沾濕了眼睛 °°°

 

-[`` 想起曾經冷淡對你 ∼、¢

 

 ., .-[  現在後悔至極 `[*
 
!;`°就連想跟你說句對不起也沒勇氣  !;`°

 

ˇ; 遠遠看到你也想逃避 !]**再不敢正視望你 °

 

`[怕從前跟你嬉笑的記憶被勾起 -*`,

 

-●° 說過要放棄  -*`, 為何還想你 ×`;**

 

_`  我就是愛自欺 ° `_

 

-`* 便幻想你從沒別離 ×°

 

{`- 這樣才能安慰自己 -` }

 

*`想說多謝你 °

 

`;° -* 給我苦戀的滋味 `-

 

° 差極!! *" 聽見你的名字 ° ;=]

 

`;|[便觸痛我深處 *`;|

 

"°我打在熒幕上的句了 -

 

\`-}!* 是我為你作的詩 `;;`

 

`;`!°你沒唯意也裝作不知 -×;!|*

 

,,,;!`` 從前的你 {*`現在的我 ;°-

 

*`卻種出一顆無花果  ç §–‡

 

" † 就讓時間去沖淡一切 † "

 

*`讓痛楚隨著時間消逝 

 

°●×-* 就在此 *],° 愛你的感覺也該停止 ×-°

 

 

在我沒靈感時作的耶

沒靈感作出來的作品就是這樣差勁!!=3=

                                                           
刊登時間:2008-05-11 09:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 9 日  星期五   晴天


2008-05-09

琴日因為太忙了

忘了打日記

補打返^^

琴日尾尾果堂出左去"look ling"

成績都係麻麻

唔算好好

但開始發覺好似like左玩保齡

比我發洩就最岩^^

最近覺得自己好似傻傻地

行行路好似會失平行咁

每日都呆呆地咁過

就係咁比人叫我 coolman

本人認為本人一點也不cool

只是冷血了點兒

便是這樣而已

未至於cool耶!!

過份=3= 

                                                           
刊登時間:2008-05-09 09:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]