| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 4 日 星期四  |
| 2007-10-04 |
今日好釆要出去表演咋
如果唔係體育堂跑死左喇
小影話今堂又要跑步
又係跑足成堂
聽講仲有人嘔&暈添呀!!
YEAH!~~
唔洗跑
下堂可能會考跳高
好玩呀!!
表演果度仲好玩呀!!
係咁玩
好多男仔都驚''折''(唔識打果個未)
好好玩呀
我係咁篤佢地
好正呀!!!
玩上''隱''添!!
|
| 刊登時間:2007-10-04 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 3 日 星期三  |
| 2007-10-03 |
今日coc果堂出外參觀
坐車坐左成粒鐘
坐死得喇!!
去既時候差d嘔
不過好釆
冇嘔到出黎
時間到
等車返學校
遠處見到駕車都想嘔
真係唔想上
車果陣味好難頂
唸起都想嘔
返到學校
練龍獅
打到手痛
練到6點幾
打左咁耐都冇得休息
坐完車一黎到就要即刻練
真慘!!!
現家都想嘔!!
好辛苦
聽日龍獅又要坐車出去表演
仲要香港仔果邊添
到時都唔知點死
唔想出呀!!
有坐車恐懼!!
唔想再坐車呀!!
而家好憎車呀!!>w< |
| 刊登時間:2007-10-03 09:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 2 日 星期二  |
| 2007-10-02 |
今日帶左幅畫返學比佢地睇
好開心呀!!
比佢地讚^^
話我畫得好似喎~~
亦都有人話畫話令
XD''
本人唔覺
yeah~~
放左學之後要練龍
練到7點幾放人
芝麻仔&小滔滔送我返屋企
咁又過左一日lu
有時我都會幾like返學架
星期四果日有幾堂都唔洗上
要去表演
但我反而寧願唔上朝早果幾堂
都想上英、中&體育
最唔like上CIT
超超超悶呀!!
上陳SIR堂都想訓教
成日講D笑話
一D都唔好笑
講完之後得佢一個人笑
都唔知講黎做乜=3= |
| 刊登時間:2007-10-02 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
| 2007-09-30 |
今日起身
雙腳痛到乜咁
行起步黎都唔掂
行步既距離都比平時細左
只得一個方磚既尺寸
冇出到街
留左喺屋企畫畫
畫龍馬 XD
畫左一半
唔知畫左出黎係咩樣呢??
會唔僧好怪&好樣衰呢???
期待中^^
每一筆我都會畫我好細心
龍馬啵!!
點可以唔畫得好D呀!!
好令仔呀龍馬!!(唔係我畫我令仔啵)
加油!!! |
| 刊登時間:2007-09-30 08:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 29 日 星期六  |
| 2007-09-29 |
今日7點9到起身
幫媽咪手做野
做到8點幾返屋企
差唔多成日都喺出面走黎走去
做到頭暈
行到雙腳又酸又痛
慘死
返到屋企個樣超殘
比返學仲要殘
今日做左一樣功課
仲要係中文
最易做過樣
數學就做D唔做D
英文唔洗講啦
冇做過
睇都未睇過=3=
唔打喇~~!!
好累呀!!! |
| 刊登時間:2007-09-29 09:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 73 | »
|