| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 9 日 星期二  |
| 2008-09-09 |
今日外籍班主任終於返黎lu
第一日見我地
就教壞小孩
差極耶
佢首先自我介紹
原來佢有女友
樣子蠻可
跟住果d就略過了
到介紹佢架車果度
old car
佢唔知中文係咩
so就問葉sir
葉sir就答佢舊車
點知佢將"舊"讀歪左
知後我地成班都喺度笑
兩位呀sir個表情仲好笑
之後再介紹架車既時候就用"老車"
黎代替"舊車"
諗返起都喺度傻笑
朝早佢一邊介紹我一邊笑
|
| 刊登時間:2008-09-09 04:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 8 日 星期一  |
| 2008-09-08 |
又調位lu
某男孩坐在我旁
悶死
四周既人都唔係好熟
雖然就話識左一年
但我都冇點同我班既人傾開計
唉
搞到冇乜moon=3= |
| 刊登時間:2008-09-08 02:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 6 日 星期六  |
| 2008-09-06 |
最近唔知做乜野
心情忽冷忽熱
有時仲想喊
思想偏向悲傷
唔知為左咩唔開心
可能知
但唔敢面對
唔想再唸
好想找人訴心事
我的心事有誰知
想快d到27號
到左之後就唔洗出去練野
一聽到要出去練野
就好想發脾氣
好炆
超唔想出>.< |
| 刊登時間:2008-09-06 08:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 4 日 星期四  |
| 2008-09-04 |
剛開學既第三日
已經唔開心lu
今日上堂
miss&sir講埋d會考野
搞到我怕怕
怕得黎又冇信心考好個會考
雖然話仲有半年
但半年時間好快就過
日後仲有排忙
會考報告有幾份都未做
糟了
曾經都有唸過入毅進
不過最後都冇入到
而家有d後悔T^T
可能對會考冇信心
驚考得唔好
糟糟~!! |
| 刊登時間:2008-09-04 01:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 2 日 星期二  |
| 2008-09-02 |
今日同一班冇聯絡既朋友一齊返小學
五年lu~
男仔變哂
而女仔個樣就冇點變過
不過有d就令左&高左
見返d miss&sir
佢地都好開心
相隔五年既朋友都聯絡到
都棒棒耶(當然唔係我負責啦)
有d話返
之後又唔見左人
=3=3=
大家講返以前既野
有d都唔係好記得
話哂都五年前既野
不過到最後都開心既
相聚而散^^
|
| 刊登時間:2008-09-02 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 73 | »
|