| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 4 日 星期三  |
| 2009-02-04 |
今日返左學校做科技工件
9點幾返到學校
頭暈=3=
琴日暈到今日都仲未好
返到家好d
講返學校
做做下apple&ho一齊返左黎
o~
之後放午飯
去左天慈大家樂(好似)食
途中冇諗過佢地兩個o係後面
見到apple既行為
我至知原來有時女方都要主動點
我地唔想做燈泡T^T
食完之後就找藉口走人
點知過一陣
又見到佢地...=.=''
佢到佢地咁xd
見到個心有d酸
唔知yy
妒忌掛^^
唔知幾時apple整親
佢即刻巳比ho睇之後問點算
我見到ho個樣好緊張
我都係第一次見到佢咁既樣
好man >口<
傻傻地的他
竟有刻變得這樣帥
不錯!!棒~~棒!!^^
|
| 刊登時間:2009-02-04 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 1 日 星期日  |
| 2009-02-01 |
最近都在家
沒有納悶的感覺
只是有種不安感覺圍著我
是要面對會考的問題...還是功課未完成問題??
在假期裡我整天都不安
什麼煩惱都安定了
就連它......也ok了
剩下的只是前途問題還沒安隱
什算??
功課完成了約一半已沒心情做了
心 還是這麼散漫......
表面就像一點也不在乎
但內心就這麼掙扎^^"
這是諷刺還是自苦??
|
| 刊登時間:2009-02-01 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 27 日 星期二  |
| 2009-01-27 |
今日在家裡
不知可說是無聊還是慣了
諗住做英文功課
點知做做下個心唔知飛左去邊
唔知過左幾我姊話叫我做多d聆聽
於是同埋妹一齊幫我
唔知話佢地玩好定真係幫我
我一邊聽一邊做
佢地d變聲技巧bad bad
係咁忍我笑
根本集中唔到
又開住部電視喎
都唔知想點=v=''
最後都係放棄了
之後到她做
到我&姊幫佢
不過我只作玩的態度
好似人格分裂=.=''
太可怕了
不過很好玩^^
棒棒!! |
| 刊登時間:2009-01-27 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 22 日 星期四  |
| 2009-01-22 |
今日返到學校
要實行作天的誠諾
就係我要做主動
到左今日呀穎要我同pig講20句野
我怕怕
唔知點解
今日我d舉動好唔正常
這都是因為都講點醒了我
thx you
直到琴日我至知
原來我在乎佢架=3=
在乎佢既喜怒哀樂
到最後我衰不捨得放手...... |
| 刊登時間:2009-01-22 10:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 20 日 星期二  |
| 2009-01-20 |
今日平淡咁過
放左學
去左排舞
口就話排舞
但去到都唔知做乜
最後都係睇人跳=.=''
佢地送到我輕鐵站就獨自回家
回家途中
回想了我和他之間的問題
是我自私還是其他
心情好矛盾
想還他自由但不捨得
對不起...
我知我傷了你不少...
但我不想的..
直到現在跟你談msn
我哭了..
我恨我自己總是傷了身邊愛我的人
我和他刻完結了嗎??
我也不知我想怎
我不想再拖拖拉拉
好討厭這感覺
到低我們的結局會什??
我不想再後悔
不想再失去後才學懂珍惜
但我知若我不放的話
他會更辛苦......他會更傷...
我不想......
我應什做...誰可告訴我... |
| 刊登時間:2009-01-20 09:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 73 | »
|