cheng1020
暱稱: 稀嵐
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-04-14
2011-11-07
2011-06-15
2011-06-04
2011-05-28
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 153
今日人氣: 8
累積人氣: 9428
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 4 日  星期三   晴天


2009-02-04

今日返左學校做科技工件

9點幾返到學校

頭暈=3=

琴日暈到今日都仲未好

返到家好d

講返學校

做做下apple&ho一齊返左黎

o~

之後放午飯

去左天慈大家樂(好似)

途中冇諗過佢地兩個o係後面

見到apple既行為

我至知原來有時女方都要主動點

我地唔想做燈泡T^T

食完之後就找藉口走人

點知過一陣

又見到佢地...=.=''

佢到佢地咁xd

見到個心有d酸

唔知yy

妒忌掛^^

 唔知幾時apple整親

佢即刻巳比ho睇之後問點算

我見到ho個樣好緊張

我都係第一次見到佢咁既樣

好man >口<

傻傻地的他

竟有刻變得這樣帥

不錯!!棒~~棒!!^^ 

                                                           
刊登時間:2009-02-04 10:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 1 日  星期日   晴天


2009-02-01

最近都在家

沒有納悶的感覺

只是有種不安感覺圍著我

是要面對會考的問題...還是功課未完成問題??

在假期裡我整天都不安

什麼煩惱都安定了

就連它......也ok了

剩下的只是前途問題還沒安隱

什算??

功課完成了約一半已沒心情做了

心 還是這麼散漫......

表面就像一點也不在乎

但內心就這麼掙扎^^"

這是諷刺還是自苦??

 

                                                           
刊登時間:2009-02-01 10:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 27 日  星期二   晴天


2009-01-27

今日在家裡

不知可說是無聊還是慣了

諗住做英文功課

點知做做下個心唔知飛左去邊

唔知過左幾我姊話叫我做多d聆聽

於是同埋妹一齊幫我

唔知話佢地玩好定真係幫我

我一邊聽一邊做

佢地d變聲技巧bad bad

係咁忍我笑

根本集中唔到

又開住部電視喎

都唔知想點=v=''

最後都係放棄了

之後到她做

到我&姊幫佢

不過我只作玩的態度

好似人格分裂=.=''

太可怕了

不過很好玩^^

棒棒!!

                                                           
刊登時間:2009-01-27 09:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 22 日  星期四   晴天


2009-01-22

今日返到學校

要實行作天的誠諾

就係我要做主動

到左今日呀穎要我同pig講20句野

我怕怕

唔知點解

今日我d舉動好唔正常

這都是因為都講點醒了我

thx you

直到琴日我至知

原來我在乎佢架=3=

 在乎佢既喜怒哀樂

到最後我衰不捨得放手......

                                                           
刊登時間:2009-01-22 10:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 1 月 20 日  星期二   晴天


2009-01-20

今日平淡咁過

放左學

去左排舞

口就話排舞

但去到都唔知做乜

最後都係睇人跳=.=''

佢地送到我輕鐵站就獨自回家

回家途中

回想了我和他之間的問題

是我自私還是其他

心情好矛盾

想還他自由但不捨得

對不起...

我知我傷了你不少...

但我不想的..

直到現在跟你談msn

我哭了..

我恨我自己總是傷了身邊愛我的人

我和他刻完結了嗎??

我也不知我想怎

我不想再拖拖拉拉

好討厭這感覺

到低我們的結局會什??

我不想再後悔

不想再失去後才學懂珍惜

但我知若我不放的話

他會更辛苦......他會更傷...

我不想......

我應什做...誰可告訴我...

                                                           
刊登時間:2009-01-20 09:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]