cheng1020
暱稱: 稀嵐
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-04-14
2011-11-07
2011-06-15
2011-06-04
2011-05-28
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 153
今日人氣: 2
累積人氣: 9422
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 29 日  星期一   晴天


2008-12-29

今日好早就返左學校補課

有兩堂撞左

我地最後都揀左補coc

做完哂上午要做d野之後即走人

唔再返校lu

約埋去左睇戲

開頭就話睇大耳仔走天涯既

點知有d人就想睇吸血新世紀

好喇我地就去睇吸血新世紀

仲以為好激烈既動作片

點知係一部愛情片

內容唔算悶

搞到我有d想喊既感覺

因為個男主角 (吸血疆屍) 搵到自己最愛

不過女主角係人類

但女主角唔介意 

不久二人墮入愛河

最令我感動就係佢同女主角講:你是我的生命

嘩!! 即時冧爆

加上佢天生既魅力

緊直難以低檔

我同呀穎一邊一邊好似傻左咁

淨睇佢個樣都飽哂

仲點睇套片

總之佢既一舉一動都令我著迷>口<

羅拔畢迪臣萬歲Xddd

但落左妝之後就唔係咁既樣^^"

都係比較佢戲中多d

    

                                                           
刊登時間:2008-12-29 10:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 25 日  星期四   晴天


2008-12-25

     大家誕節快樂^^

但我一點也不快樂T^T

因為冇得出街街=3=

仲以為可以同一齊出去玩

點知唔比出

我都知女仔之家出夜街係好危險

但每年都喺屋企過好悶呀

一年難得一次都唔比出

衰 人

今年既聖誕節同平時過既日子冇咩分別

都係平平淡淡咁過

一次難忘既記憶都冇

點解會咁

平淡得那麼說不出口

定係我貪新鮮呢??

                                                           
刊登時間:2008-12-25 08:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 24 日  星期三   晴天


2008-12-24

今日諗住返學校做科技工件

點知冇一個呀sir返=3=

返左去都係玩電腦

之後玩左冇幾耐去左北江食野

去左北江小食度坐

有三個女仔黎左

肥盈話佢地係咪望住得地呢邊

我咩都唔知

因為我背住佢地

亦都冇理到佢地講d咩

走既時候肥盈發火耶

返到學校攞完d野就走人

由於唔想咁快回家既關係

唔知去左邊個公園坐&玩

去到4點幾到就走人

但我仍然唔想返屋企

行左唔知幾耐肥盈話攰

想返屋企

得返我&pig

去左天麗苑

果度係私人既地方

我地都係等d人出黎既時候

偷走入去

喺果度訓教都幾舒服

玩玩下......時間又話快6點幾

走人lu

係一個happy  time ^^

                                                           
刊登時間:2008-12-24 09:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 19 日  星期五   晴天


2008-12-19

今日我校既聯歡日耶

應該開心的吧^^"

放左學之後

我地留喺學校

影相

之後去搵miss:呀sir影

最失望既係miss吳走左去開會

冇得同佢影=4=

之後去左穎汶家打邊爐

佢既細佬真係好搞笑

難怪咁多人like佢

我明解了

玩到11點幾走人

返家既時候

望向個天

有好多星星

好令令^^

又比我發現好玩既野

就係比人背既感覺蠻不錯

hei老公送我回家既時候都有"咩"我

但唔知係我重定係拎得太多野既關係

"咩"左一陣間佢就攰了

不過都開心^^

有點想念他=3=

                                                           
刊登時間:2008-12-21 10:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 15 日  星期一   晴天


2008-12-15

放學

穎、岶、芝麻&盈去左北江

岶買野

仲諗住順買埋呀邊個邊個份禮物

誰知到最後都冇買

星期四一放就沖出去

睇野都會睇好耐

岶&芝麻走人先

之後就盈走

得返我&穎

一路行一邊傾計

傾左好多野

亦有傾我同hei老公d野......

發覺我不是好情人

傷了人也不知

有種討厭自己既感覺

點解我會咁

點解點解~~!!

不想這樣耶

衰衰T^T

曾愛我的人 也給我傷了 這傷口 又如何治療

對不起!!

                                                           
刊登時間:2008-12-15 09:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]