| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 29 日 星期一  |
| 2008-12-29 |
今日好早就返左學校補課
有兩堂撞左
我地最後都揀左補coc
做完哂上午要做d野之後即走人
唔再返校lu
約埋去左睇戲
開頭就話睇大耳仔走天涯既
點知有d人就想睇吸血新世紀
好喇我地就去睇吸血新世紀
仲以為好激烈既動作片
點知係一部愛情片
內容唔算悶
搞到我有d想喊既感覺
因為個男主角 (吸血疆屍) 搵到自己最愛
不過女主角係人類
但女主角唔介意
不久二人墮入愛河
最令我感動就係佢同女主角講:你是我的生命
嘩!! 即時冧爆
加上佢天生既魅力
緊直難以低檔
我同呀穎一邊一邊好似傻左咁
淨睇佢個樣都飽哂
仲點睇套片
總之佢既一舉一動都令我著迷>口<
羅拔畢迪臣萬歲Xddd
但落左妝之後就唔係咁既樣^^"
都係比較佢戲中多d
|
| 刊登時間:2008-12-29 10:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 25 日 星期四  |
| 2008-12-25 |
祝
大家聖誕節快樂^^
但我一點也不快樂T^T
因為冇得出街街=3=
仲以為可以同一齊出去玩
點知唔比出
我都知女仔之家出夜街係好危險
但每年都喺屋企過好悶呀
一年難得一次都唔比出
衰 人
今年既聖誕節同平時過既日子冇咩分別
都係平平淡淡咁過
一次難忘既記憶都冇
點解會咁
平淡得那麼說不出口
定係我貪新鮮呢?? |
| 刊登時間:2008-12-25 08:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 24 日 星期三  |
| 2008-12-24 |
今日諗住返學校做科技工件
點知冇一個呀sir返=3=
返左去都係玩電腦
之後玩左冇幾耐去左北江食野
去左北江小食度坐
有三個女仔黎左
肥盈話佢地係咪望住得地呢邊
我咩都唔知
因為我背住佢地
亦都冇理到佢地講d咩
走既時候肥盈發火耶
返到學校攞完d野就走人
由於唔想咁快回家既關係
唔知去左邊個公園坐&玩
去到4點幾到就走人
但我仍然唔想返屋企
行左唔知幾耐肥盈話攰
想返屋企
得返我&pig
去左天麗苑
果度係私人既地方
我地都係等d人出黎既時候
偷走入去
喺果度訓教都幾舒服
玩玩下......時間又話快6點幾
走人lu
係一個happy time ^^ |
| 刊登時間:2008-12-24 09:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 19 日 星期五  |
| 2008-12-19 |
今日我校既聯歡日耶
應該開心的吧^^"
放左學之後
我地留喺學校
影相
之後去搵miss:呀sir影
最失望既係miss吳走左去開會
冇得同佢影=4=
之後去左穎汶家打邊爐
佢既細佬真係好搞笑
難怪咁多人like佢
我明解了
玩到11點幾走人
返家既時候
望向個天
有好多星星
好令令^^
又比我發現好玩既野
就係比人背既感覺蠻不錯
hei老公送我回家既時候都有"咩"我
但唔知係我重定係拎得太多野既關係
"咩"左一陣間佢就攰了
不過都開心^^
有點想念他=3= |
| 刊登時間:2008-12-21 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 15 日 星期一  |
| 2008-12-15 |
放學
穎、岶、芝麻&盈去左北江
岶買野
仲諗住順買埋呀邊個邊個份禮物
誰知到最後都冇買
星期四一放就沖出去
睇野都會睇好耐
岶&芝麻走人先
之後就盈走
得返我&穎
一路行一邊傾計
傾左好多野
亦有傾我同hei老公d野......
發覺我不是好情人
傷了人也不知
有種討厭自己既感覺
點解我會咁
點解點解~~!!
不想這樣耶
衰衰T^T
曾愛我的人 也給我傷了 這傷口 又如何治療
對不起!! |
| 刊登時間:2008-12-15 09:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 73 | »
|