| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 7 日 星期二  |
| 2009-07-07 |
今日都係揀左返去畢業典禮
開頭都有d後悔做咩要返去呢??
坐o係個禮堂度冇點聽佢地講野
只顧住睇呀穎相機入面既相
咁就過左半個鐘^^"
之後話咁快就唱國歌
企起身既時候呀穎叫我睇d野
我望住佢指住既方向
我係咁笑
因為個男仔隻腳係咁震
佢唔係普通既震佢震得好特別
我笑唔停>口<
典禮完左就周圍搵人影相
影完之後一張都冇c 返
驚走哂樣=3=
因為今日忘了帶相機
所以d相唔o係我度=3 ="
我竟冇同我最愛既miss吳影相T^T
不過仲有謝師宴^^
謝師宴我來了^0^
|
| 刊登時間:2009-07-07 08:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 6 日 星期一  |
| 2009-07-06 |
今日點幾返去練劇
唉~!!都唔知點解會返去??
返到去都係得四個人
練唔到d咩
只係講返比佢地知d企位
佢地都話知知知
我仲可以做d咩??
唉~~諗起太浪費時間
如果真係練劇我就唔會覺哂囉
但去到都冇野做~~搞到我好冇隱囉
愈黎愈冇心機搞!!
到時都唔知比d咩野人睇!! |
| 刊登時間:2009-07-06 09:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 5 日 星期日  |
| 2009-07-05 |
謝師宴就黎到喇點算??
我需要買很多東西
但我又未找到工作
在金錢上有所限制=3=
唉~~畢竟是人生的第一次
想留給自己一個美好回憶
但這回憶不久像會黏上污點
找個人幫幫我好嗎??
唉!!好後悔冇努力找工T^T
7月7學校有個畢業禮
都唔知返唔返好^^"
但呢個係最後一次返學既日子
都唔跳點好^^ |
| 刊登時間:2009-07-05 09:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 2 日 星期四  |
| 2009-07-02 |
今日應該要返學練舞台劇
點知人約唔齊我就冇去
我爸話今日屯門有個 招聘會
我就去左
那裡的人好可怕
見到咁多人我就想走
唉~!!好膽小耶
排左好耐至到我
心跳得好快
不過到最都都係等消息=3=
唔知得唔得呢??
搞掂哂d野後就返去北江食野
姊話想介紹好野食比我食
誰知不外如是
但都食到飽飽回家^^
祝我一切順利 |
| 刊登時間:2009-07-02 09:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 29 日 星期一  |
| 2009-06-29 |
今日妹放假
就同左姊、妹一齊出左去元朗唱k
冇乜自己like既歌冇心情唱
之後點左睡公主黎唱
讚!!好好嗌呀首歌
仲有戀愛疲勞都好好^^
唱完之後就去左行街
諗住一齊去影貼紙相
低冇機岩又好似冇乜野行咁
就塔車返天水圍去北江影貼紙相
影出黎既效果好搞笑
笑左好耐
不過影到我都ok既^^
就咁又過左一日......~! |
| 刊登時間:2009-06-29 08:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 73 | »
|