| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 5 日 星期三  |
| 2009-08-05 |
今日放榜LU
成績當然是不理想啦
但我早已接受命運
開頭就諗住讀美容既
點知到左最後都係揀左毅進
就係因為咁我至覺麻煩
因為之前約左去聽有關美容既野既
到頭來我唔想去
因為都揀左讀咩冇唯去果間野到啦
點知佢話取消唔到
唔好令佢難做(女仔來的)
講左好耐佢都說服唔到我去
佐敦喎咁遠都知自己想讀咩啦仲去
哂$ 去到萬一比人鬧咁點算
話哂之前都改過時間又講咁耐
去到我比人鬧咁咪死
我死都唔去架喇
講返自己丫
派完卷之後冇幾耐家人就打電話比我
冇聽因為聽緊呀sir講野
走果時我打返比媽媽
佢問我幾分我答左佢
佢係咁笑但我聽得出佢好唔開心
搞到我想喊之前我做野既時候又係咁
係我眼淺定係我冇用.....
|
| 刊登時間:2009-08-05 04:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 3 日 星期一  |
| 2009-08-03 |
今日去左m記問工
打比呀穎
呀穎又唔聽電話++"
唯有叫妹陪我去
點知去到問佢話8月中再黎問
唉~~灰左T^T
之後去左天盛諗住買野食
點知......唉!!
走既時候又比我見到請人
我又入去問...我說謊了T^T...機會又沒了
個心起灰...一直都提唔起勁
之前就想搵扮工但而家唔想再搵
因為都知冇可能但都去問...... |
| 刊登時間:2009-08-03 04:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 28 日 星期二  |
| 2009-07-28 |
最近煩惱太多~!!
難道這是成長階段??
我受不了T^T
我而家煩讀唔讀美容中~.~ |
| 刊登時間:2009-07-28 02:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 26 日 星期日  |
| 2009-07-26 |
最近發覺某人愈黎愈黎很煩
又唔好意思拒絕
佢係咁問我去唔去書展=口="
之後我話唔去
佢又話咁動漫展呢??
其實呢個我又有少少想去但冇理由要我同佢去架嘛
咁諗好似好衰添 -u-"
但我真係唔係好想同佢去=3=
sor!!
唉~!!我肥左呀T^T |
| 刊登時間:2009-07-26 08:50 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 23 日 星期四  |
| 2009-07-23 |

每晚我想念著誰
想擁著誰
誰令我留戀
誰令我不依
誰令我半夜獨自流淚?~~
|
| 刊登時間:2009-07-23 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 73 | »
|