| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 8 日 星期一  |
| 2009-06-08 |
呢幾日都o係度整我既日記
個背景音樂整得我好苦T^T
有時得有時唔得
搞到我心情有喜有落
可能入得太多歌
因為個背景音樂係隨機我都理唔到=3=
又唔知邊d得邊f唔得
又唔知網址邊首打邊首...唉!!好失敗呀T口T
說回...整個假期我都在家中渡過
係咁比我媽話
做咩唔出去搵野做成日留o係屋企
D時間咁就哂左喇
唉......有野做估我唔想去做架咩
我都唔係好常日日留o係屋企對住你地
成日把口冇事停......太煩了
有想搬出家的念頭
但......還是不行^^"
日後日子還是要加油吧!!
|
| 刊登時間:2009-06-08 11:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 4 日 星期四  |
| 2009-06-04 |
哭 因為自己太軟弱
笑 只想掩蓋悲傷
昨晚哭了
因為場雷雨太可怕
令我難以入睡
都怪自己太膽小
竟被雷聲弄哭
直到凌晨3點幾到至能安寧入睡
在數小時裡腦袋不斷想東想西
那刻我覺得死一點也不可怕
反而是人最開心的一種解脫
我討厭自己的軟弱
從經不起一些考驗
明白孩童時趺倒
父母不在旁會自己站起來而不哭
因為得不到別人的依靠自己會堅強o的
或者從小我便在父母的懷抱裡
不經受別人的欺負
就是因為如此讓我變得軟弱
如今天小組口試為例獨自
回想起姊姊對我說:洗唔洗我等埋你
我說了不用
但在學校裡我不斷回想令我眼沾紅了
但我忍著我要令自己變得堅強o的
能夠獨立
我不斷跟自己說:遲早我也是這樣獨個兒走我自己的路途
這個又算什麼??
但說回頭我真的很可怕處於陌生的地方
到了這時我便想逃避......!!
逃避世人目光
逃避尋求生存的意念~ |
| 刊登時間:2009-06-04 10:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 2 日 星期二  |
| 2009-06-02 |
今日本來就要同呀穎佢地開會
點知要陪我家姐去醫院c醫生
坐左好耐......!
點知等咁耐為既都係個醫生說的兩分鐘=0="
之後9月到仲要去多次
睇完醫生之後就陪佢去買枕頭
那刻我累透了的說...
佢仲問的元朗邊度有得買
我聰明的說千色好似有
誰知真的有耶......讚讚!!
買一送一兩個枕頭重死了我x.x"
好彩店員話你地可以食完野才回來拿
食野過程不是重點
重點是我家姐介紹的那個像台男的帥哥
讚爆~~~ >口<
之後番返去拿枕頭
噢~~死了 0x0
我想我是傻了
當我家姐說:不如我地行返去落
我想也沒想過的答了:好丫
思想太簡單了
行左兩個鐘
明明有車都唔塔 (大白痴)
返到家我真的攤在床上
動也不願動了
我以後也不會受這個折磨 |
| 刊登時間:2009-06-02 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 25 日 星期一  |
| 2009-05-25 |
最近都好夜訓T^T
唔係我唔想訓
係訓唔著=3=
就算訓得著都係半醒狀態
搞到黑眼圈微現
慘慘^^{"
呢幾日都落雨
蠻好呀^^
喜歡下雨天~嘿!!
最好就唔好有晴天既出現
但咁諗好似自私左d添
覺得自己有點兒變態
一時喜歡男一時喜歡TB
很糟糕哦~~
呀穎話D人鍾意TB都係鍾意男仔
因為佢地裝男兒身
但比我既感覺就唔同
算了~~別亂想了
只知喜歡SEVEN、YAMA便行了^^
但SEVEN係TB來的=口=" (被打) |
| 刊登時間:2009-05-25 11:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 20 日 星期三  |
| 2009-05-20 |
琴日約左成班女仔返學校傾同學錄d野
傾完好似冇傾過咁
但又好似得出結論
矛盾中.....
之後有人提意將老師d q 樣整落去
一半女仔就落左去搵miss & sir
當然有我份啦
不然我甚知道那麼趣怪事呢^^
原來每個老師一聽到我地話要影q相就得淡笑
不過都好合作最後都完成到
係有d老師唔o係坐位姐
唔打緊仲有幾會~~嘿嘿!!
愛爆miss ng了
她竟對我們說:我本來就是很好愛的。
我們起鬨了
有d老師唔合作但都無傷大訝
搵佢地影只是比下面子而已
搵道sir影既時候發現左一樣既
就係他原來有孩子的=口=
這點應該不出奇
最出奇的是他小時間竟同他兒子一樣樣的 0口0"
什會的 .的.的.的....
我想知林sir擺q版係點
但都搵佢唔到=3=
總有機會>w<"
好期待呀!!.......
最後的是每次回到校園好像作天畢業似的
但已畢業了兩個多月
眷戀過去!! |
| 刊登時間:2009-05-21 11:56 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 73 | »
|