| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 29 日 星期四  |
| 2009-10-29 |
呢排成日都唔夠訓+口+
就黎死喇
今日仲要5點身起身
好彩放2點姐
之後去左睇禮物元朗冇我想要既野
事實上應該冇乜
去銀座既時候入左間千年史
諗住睇下有冇d合眼緣
好彩都見到
可能係因為佢有生日快樂呢四隻字我至想買
唉~!!都唔知點解佢講d野我會咁上心=3=
呀星今日放假悶死我喇
貓仔正一悶蛋
問佢有咩好玩
佢就話罰你飲哂呢度d水佢
一係就話汁哂d野佢
聽完之後我都o左
仲話我你而家係返黎番工家係番黎玩
唉~!!都係咁星o係度好d^^
|
| 刊登時間:2009-10-29 10:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 21 日 星期三  |
| 2009-10-21 |
逄星期三都有四個中休息時間
上同約左佢地星期三去唱k
因為補祝我既生日^^
點知今日我同呀穎唔多想同佢地去唱
唔知點解
我地諗坐扮當失路唔去
點知打電話黎唔得唔去lu
有十幾人同我慶祝^^
都開心既大家都出於一片好意
唱唱下睡公主轉左生日歌
嚇了我一跳我唔知比咩反應佢地
佢地話冇生日蛋糕你知架嘛
我話知
到最後係有囉又比人呃=3="
不過點都好啦TM13同學們謝了 |
| 刊登時間:2009-10-21 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 20 日 星期二  |
| 2009-10-20 |
今日係十月20日
踏入十八歲大個女lu
再見我的十7歲
話咁快就18年lu
呢十八年黎經歷過開心與唔開心
開心就係能夠識到一班朋友
我o係佢地身上教到好多野
從佢地身上我變左一個好開朗既女仔
我由一個平平的路途在中四那年改變了
我好高興認識到你地
呀穎、穎汶、bb、文星、黑衣、岶&芝麻
我既性格係呀穎你幫我帶出黎
我能夠用返我既性格對待每一個人都係要多謝你
我c左你送比我既生日禮物喇
我好中意呀!!雖然我個樣冇點表露但我個心係開心架
畢竟都係你用左四晚通宵
d相好令呀入面有好多我地既回憶
仲有一張令我好驚喜既相^^
thx u ^口^
我會好好保存的......~~^^ |
| 刊登時間:2009-10-20 10:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 17 日 星期六  |
| 2009-10-17 |
呢幾日過得都好累..
因為返工又返學既關係
一開頭以為返六、日而唔開心
但到頭來真的是我想多了
最近太留意車房那男子了
因為他的背影那麼像"他"
每次遠遠望著他心都會痛一次
明明這感覺過了很久
為何我還放不下??
戀愛這玩意總是教我學會放下......
但不管喜歡多少個我總是學不會~~
它太難觸摸了
心一直都等待著
等待著你的回來
Autumn 你會回來嗎??
你知否我一直都等著........ |
| 刊登時間:2009-10-17 05:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 8 日 星期四  |
| 2009-10-08 |
今日返工累透了
不過都開心既
時間表改了
只返六、日
死人呀星係咁問我唔好唔開心呀!!
雖然冇左幾百蚊姐
因為之前我係返埋星期四
但而家只返六、日
我唔開心唔係因為d $
係因為我會亂諗野
係咪因為我做得唔好呢??
或者佢地唔想我咁辛苦姐...
咁諗可能會開心d既
不過點諗都冇個低
搞到我唔係咁想返添... |
| 刊登時間:2009-10-08 08:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 73 | »
|