cheng1020
暱稱: 稀嵐
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-04-14
2011-11-07
2011-06-15
2011-06-04
2011-05-28
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 153
今日人氣: 5
累積人氣: 9461
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 29 日  星期四   晴天


2009-10-29

呢排成日都唔夠訓+口+

就黎死喇

今日仲要5點身起身

好彩放2點姐

之後去左睇禮物元朗冇我想要既野

事實上應該冇乜

去銀座既時候入左間千年史

諗住睇下有冇d合眼緣

好彩都見到

可能係因為佢有生日快樂呢四隻字我至想買

唉~!!都唔知點解佢講d野我會咁上心=3=

呀星今日放假悶死我喇

貓仔正一悶蛋

問佢有咩好玩

佢就話罰你飲哂呢度d水佢

一係就話汁哂d野佢

聽完之後我都o左

仲話我你而家係返黎番工家係番黎玩

唉~!!都係咁星o係度好d^^

                                                           
刊登時間:2009-10-29 10:16 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 21 日  星期三   晴天


2009-10-21

逄星期三都有四個中休息時間

上同約左佢地星期三去唱k

因為補祝我既生日^^

點知今日我同呀穎唔多想同佢地去唱

唔知點解

我地諗坐扮當失路唔去

點知打電話黎唔得唔去lu

有十幾人同我慶祝^^

都開心既大家都出於一片好意

唱唱下睡公主轉左生日歌

嚇了我一跳我唔知比咩反應佢地

佢地話冇生日蛋糕你知架嘛

我話知

到最後係有囉又比人呃=3="

不過點都好啦TM13同學們謝了

                                                           
刊登時間:2009-10-21 10:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 20 日  星期二   晴天


2009-10-20

今日係十月20日

踏入十八歲大個女lu

再見我的十7歲

話咁快就18年lu

呢十八年黎經歷過開心與唔開心

開心就係能夠識到一班朋友

我o係佢地身上教到好多野

從佢地身上我變左一個好開朗既女仔

我由一個平平的路途在中四那年改變了

我好高興認識到你地

呀穎、穎汶、bb、文星、黑衣、岶&芝麻

我既性格係呀穎你幫我帶出黎

我能夠用返我既性格對待每一個人都係要多謝你

我c左你送比我既生日禮物喇

我好中意呀!!雖然我個樣冇點表露但我個心係開心架

畢竟都係你用左四晚通宵

d相好令呀入面有好多我地既回憶

仲有一張令我好驚喜既相^^

thx u ^口^

我會好好保存的......~~^^

                                                           
刊登時間:2009-10-20 10:43 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天


2009-10-17

呢幾日過得都好累..

因為返工又返學既關係

一開頭以為返六、日而唔開心

但到頭來真的是我想多了

最近太留意車房那男子了

因為他的背影那麼像"他"

每次遠遠望著他心都會痛一次

明明這感覺過了很久

為何我還放不下??

戀愛這玩意總是教我學會放下......

但不管喜歡多少個我總是學不會~~

它太難觸摸了

心一直都等待著

    等待著你的回來

       Autumn  你會回來嗎??

你知否我一直都等著........

                                                           
刊登時間:2009-10-17 05:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 8 日  星期四   晴天


2009-10-08

今日返工累透了

不過都開心既

時間表改了

只返六、日

死人呀星係咁問我唔好唔開心呀!!

雖然冇左幾百蚊姐

因為之前我係返埋星期四

但而家只返六、日

我唔開心唔係因為d $

係因為我會亂諗野

係咪因為我做得唔好呢??

或者佢地唔想我咁辛苦姐...

咁諗可能會開心d既

不過點諗都冇個低

搞到我唔係咁想返添...

                                                           
刊登時間:2009-10-08 08:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]