| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 7 日 星期三  |
| 2009-10-07 |
今日有四個中時間比我地班休息
大家約左去唱k
都好既咁多人去可以識多d嘛^^
感覺上我好似同大家埋左咁
一開始就覺得kelvin唱得都好聽既
但從佢走音果下開始就有所改觀喇
之後好似聽到A 秋唱歌
佢把聲都好聽既
同佢講既把聲好唔同女仔左
果個煙民唱得都OK既
但唔知佢休咪食得煙多呢好似唔係唔夠氣唱咁
愈唱愈細聲之後就唱D唔唱D
唱到2點到就走人LU
因為要上堂既關係
都唔知點算個個都唱到死了
為何個個妳也敢碰就是不敢碰我??
Y ?Y ?
我有那麼可怕嗎??
|
| 刊登時間:2009-10-07 10:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 6 日 星期二  |
| 2009-10-06 |
今日返學好冇心機
心情好低落......
今日同自己講唔可以再望你
但今日你比平時多野講左
你係咁撩呀穎
令我唔可以唔望你
望住佢張相再望返你
發覺原來你地根本就係兩個人
你唔似佢佢亦唔似你
我唔可以將你當係佢
聽日返學望住你又會係咩感覺呢??
見到你同女仔有講有笑個心有d唔舒服添...
死啦會唔會中蕉架 U n U
不過都冇所謂啦!!
而家我想接近你就是了^^ |
| 刊登時間:2009-10-06 09:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 5 日 星期一  |
2009 年 10 月 4 日 星期日  |
| 2009-10-04 |
最近發覺好似同公司d人熟落
開工都開心左
今日我收4點
到左四點之後我唔想咁快放工
唔知點解...
可能知道有3日見唔到佢地掛
第一次有呢種感覺
佢地都好錫我
雖然有時都會蝦下我當娛樂
但都開心既...
玩玩下時間過得快d...... |
| 刊登時間:2009-10-04 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
| 2009-10-02 |
今日返毅進既第四日
12點30分上堂 2點30分落堂
沒錯只上得一堂
不過都好過冇
最近發覺自己好像偏向喜歡TB
但TB都係以男生打扮
咁我應該也是喜歡男生的吧??
其實我都不知道^^"
每次返學見到"她"都會起起"他"
但他的地位好像被她代替了...
而家好想日日返學
唔想返幾日又放=3=
請你倆別再這樣了......別讓我倆多想~ ~ 真的受不了 <拜託> ! ! |
| 刊登時間:2009-10-02 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 73 | »
|