| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 17 日 星期二  |
2009 年 11 月 16 日 星期一  |
| 2009-11-16 |
最近同某人sd sms
我見過佢一次
但就唔記得左佢個樣
唔可以話唔記得既
一時記得一時就唔記得囉
但佢份人好奇怪sd sd 下佢會唔應機
最討厭呢d人吊高黎賣~~哼~
不過衰就衰在我唔記得佢個樣時
我就會幻想成一個帥哥
搞我到有點心動
加上d對佢都睇得出佢係一個細心 & 有時佢會同我講好肚餓呀呢d野
怕怕喲=3= |
| 刊登時間:2009-11-16 08:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 12 日 星期四  |
| 2009-11-12 |
昨天同左班同學去左唱k
因為有四個大嘛^^
過程都好開心
雞哥好玩得呀
超搞笑班人^^
但唱唱下就有d唔開心
因為有d歌諗起左好多野
差點哭了T3T
唔知點解我會咁LIKE同雞哥玩
o係K房度我地就好似情侶咁
但我到佢一d感覺都冇啵
可能就係因為冇咩感覺至玩到咁埋掛
加上佢都好搞笑下^^
唔通我只留佢係我哥哥咁??
今日去左呀穎家溫書
都知會溫唔成
傾左好耐計
冇諗過你會為我做咁多野
而家先比我知
個心好唔舒服
而家講聲對唔住都代表唔到d 咩
因為都過左去咁耐
亦都冇咁呢機會
一切完了 莫想回
就如那個他一樣 ... 走了 |
| 刊登時間:2009-11-12 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 8 日 星期日  |
| 2009-11-08 |
今日返工發生了一件很可怕的事
就是我工作地方來了一個可怕的人
她會自言自語、她會冇啦啦發脾氣
她會鬧空氣
佢唔知係咪神經有d問題
嚇到我丫 |
| 刊登時間:2009-11-08 10:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 4 日 星期三  |
| 2009-11-04 |
近日心情煩躁
好容易發脾氣同埋嬲
但我唔會對住人發
我只會默不作聲
人出左黎做野諗d野都慢慢成熟
開始接受呢個社會接受呢個現實
唔再好似以前咁發白日夢
亦都唔會好似以前咁渾渾呆咁走自己既路
之前o係心靈上既寄託都沒了
感覺空虛
有種感覺令到我整個人怪怪的
我要改變自己 |
| 刊登時間:2009-11-04 10:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 73 | »
|