| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 12 月 20 日 星期日  |
| 2009-12-20 |
琴日呀穎提早慶祝生日^^
我有去架
都算比面喇掛
8點到買完野之後唔知幾點開始燒野食
好似食左好少野咁^^"
燒個半中到去洗手間一照鏡點知生左四粒瘡=口="
太可怕了.....
之後文星同佢呀哥都黎
佢呀哥雖然係帥不過不上鏡
11點到走人因為聽日要返工
返到家12點1 到
搞埋d 野 12點半到上床
sd陣信息1點到啦就訓著左
5點半起身沖洗
之後返工累死了x.x
不過都要多謝某人送回家^^
|
| 刊登時間:2009-12-20 08:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 14 日 星期一  |
| 2009-12-14 |
收到妳的信息後我一直都裝作沒事一樣
心信是玩笑的
但原來是不行的
我用藉口逃避著
妳說一切都沒發生過多好
也許在某天我會喜歡妳的
只可惜不是現在
到了我喜歡妳時或許妳已另覓新歡了
妳知道這是沒結果的種子
妳才不選擇栽種...明白的...
這就是我13 / 12 日對你的感覺
但到了今天我看通了一些事情
今天的妳能裝作什麼事也沒有過
我還在意什麼???
我逃避著什麼??
妳說喜歡我我該開心的
但事實不是如此我一點開心的感覺也沒有
希望時間能沖淡一切包括曾被的傷害過的人 |
| 刊登時間:2009-12-14 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 9 日 星期三  |
| 2009-12-09 |
最近學校比左好多功課我地做呀
好多野都做唔黎
聽唔明老師講咩
有d報告就黎要交添做
全部都做左一半都唔知做邊d好=.=''
好似好大壓力咁
但知道壓力係自己比自己囉!! |
| 刊登時間:2009-12-09 10:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 29 日 星期日  |
| 2009-11-29 |
今日我地班有活動搞
請左假去左玩^^
坐船出海玩
o係船度可以話係企唔到
我一起身平衡唔到整個人周圍走
幾經辛苦終於到自己既見的地(比相機人幫我地影相)
坐o係船上好爽d風吹到個頭唔見得人^^"
不過都係咁影相^^
兩個幾中後到左浦台島
仲以為去玩水
點知去行山=.=''
行死左成日斬話以後都唔會再行山
點知去親d活動都有行山環節
行左唔知幾多個中就上反船
一聽上船成個人醒哂
又上反船再玩過
每一個浪大叫一次
叫到返目的地^^ |
| 刊登時間:2009-11-29 07:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 18 日 星期三  |
| 2009-11-18 |
今日同左半班同學去唔知邊到運動埸打羽毛球
一開頭都有打既
打打下又覺累又覺熱冇打lu
因為之後要小測
想溫陣書
唔知要溫咩係咁問人
問問下變左做傾計
都傾左好耐下架
個心都舒服左好多
好似識左好多野咁^^ |
| 刊登時間:2009-11-18 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 73 | »
|