chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 5 月 31 日  星期四   晴天



唔會再喊

我唔會再喊

因為好多人都唔想我喊

我要開開心心咁過

仲有幾日就f.2

我可能唔會同大家一班

但我希望你地會記得我呢!

就算唔一班同可以一齊玩^^~

一齊的日子不多''但我永不忘記

大家令我開心過

可惜也令我傷心過

這段日子,,令我得難忘

朋友可以一世的,,是嗎?

不要哭了,,開開心心吧

朋友們,,我未夠好,,

但我會做到最好''

大家''依幾日要開心牙

大家一齊開開心心咁過Ma依幾日

 

刊登時間:2007-05-31 07:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 5 月 30 日  星期三   晴天



朋友-]]

今日補課同人打交

傷晒

腳腳魚左..FK=M+

今日好唔開心,,覺得自己好唔岩

數學堂果時喊左D出黎

其實我覺得自己好衰好衰

點解你要對我咁好

值唔值得呢?

不過我知到依加我令你好討厭

仲有可能我唔再係你最好既朋友

當我見到你同某人玩既時候

你有冇諗過我係到睇緊?

我真係好唔開心

點解你可以咁對我

雖然我都有試果咁

我知咁樣係會令你好唔開心

其實你咁做係唔係想我知到你唔開心呢?

係未想比我知當你同我討厭既人玩既時後會唔開心

就好似我同你討厭既人玩既時後你既心情

不過你同某人玩得開心既話

我唔{左}你,,因為我知我冇咁既能力

我都唔想左住你地

不過我希望你地會開心啦

沒了我的時候,,,可能你會緊開心!!

刊登時間:2007-05-30 09:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 5 月 28 日  星期一   晴天



[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間:2007-05-28 10:54 PM



2007 年 5 月 26 日  星期六   晴天



醜女大翻身

今日我同嚴嚴去街街

手先我去左嚴屋企玩左陣   大約3點幾

我地出左去{BUY} "戲票(爆文雅))

之後我地去左食野

之後見到yes有大東d野

我地就狂搵...可惜搵唔到

搵到累啦

就去番戲阮

跟住我地去左戲阮買一個兩人套餐

之後我地去3阮睇醜女大翻身

圖中  看見女主各

難道佢想翻身ma?!

醜女十翻身係一出好感人既戲..

睇到我想喊

大家要去睇啦-v-v

刊登時間:2007-05-26 10:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 5 月 24 日  星期四   晴天



衰牙哥生日

尋日一路玩電腦一路喊

真係好唔開心

訓教之前又喊多次

一日喊左2次

點解我可以咁冇用

真係好唔開心好唔開心

我曾經諗過介手

但係我知咁樣係冇用既

我仲答應過人唔可以咁做

所以我冇做到

但係e個世界上仲有邊個會明白我

我永遠只可以孤孤單單咁一個?

朋友真的可以一世嗎?

當他們要走的時候,,我會哭嗎?

我唔想再講啦,,我驚我講講下喊

講返今日,,,,,,

今日衰牙哥生日

去{汗}國燒烤自助餐

本來可以食到9點

但係食到8點4就好飽啦

之後就坐的士走佬

係到祝衰牙哥

生日大快樂~`

刊登時間:2007-05-24 09:32 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]