|
|
|
2007 年 5 月 31 日 星期四 

|
|
唔會再喊

|
我唔會再喊
因為好多人都唔想我喊
我要開開心心咁過
仲有幾日就f.2
我可能唔會同大家一班
但我希望你地會記得我呢!
就算唔一班同可以一齊玩^^~
一齊的日子不多''但我永不忘記
大家令我開心過
可惜也令我傷心過
這段日子,,令我得難忘
朋友可以一世的,,是嗎?
不要哭了,,開開心心吧
朋友們,,我未夠好,,
但我會做到最好''
大家''依幾日要開心牙
大家一齊開開心心咁過Ma依幾日
|
|
刊登時間:2007-05-31 07:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 5 月 30 日 星期三 

|
|
朋友-]]

|
今日補課同人打交
傷晒
腳腳魚左..FK=M+
今日好唔開心,,覺得自己好唔岩
數學堂果時喊左D出黎
其實我覺得自己好衰好衰
點解你要對我咁好
值唔值得呢?
不過我知到依加我令你好討厭
仲有可能我唔再係你最好既朋友
當我見到你同某人玩既時候
你有冇諗過我係到睇緊?
我真係好唔開心
點解你可以咁對我
雖然我都有試果咁
我知咁樣係會令你好唔開心
其實你咁做係唔係想我知到你唔開心呢?
係未想比我知當你同我討厭既人玩既時後會唔開心
就好似我同你討厭既人玩既時後你既心情
不過你同某人玩得開心既話
我唔{左}你,,因為我知我冇咁既能力
我都唔想左住你地
不過我希望你地會開心啦
沒了我的時候,,,可能你會緊開心!! |
|
刊登時間:2007-05-30 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 5 月 28 日 星期一 

|
|
[ 此日誌受密碼保護 ]

|
|
|
刊登時間:2007-05-28 10:54 PM
 
|
|
2007 年 5 月 26 日 星期六 

|
|
醜女大翻身

|
今日我同嚴嚴去街街
手先我去左嚴屋企玩左陣 大約3點幾
我地出左去{BUY} "戲票(爆文雅))
之後我地去左食野
之後見到yes有大東d野
我地就狂搵...可惜搵唔到
搵到累啦
就去番戲阮
跟住我地去左戲阮買一個兩人套餐
之後我地去3阮睇醜女大翻身
圖中 看見女主各
難道佢想翻身ma?!
醜女十翻身係一出好感人既戲..
睇到我想喊
大家要去睇啦-v-v
|
|
刊登時間:2007-05-26 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 5 月 24 日 星期四 

|
|
衰牙哥生日

|
尋日一路玩電腦一路喊
真係好唔開心
訓教之前又喊多次
一日喊左2次
點解我可以咁冇用
真係好唔開心好唔開心
我曾經諗過介手
但係我知咁樣係冇用既
我仲答應過人唔可以咁做
所以我冇做到
但係e個世界上仲有邊個會明白我
我永遠只可以孤孤單單咁一個?
朋友真的可以一世嗎?
當他們要走的時候,,我會哭嗎?
我唔想再講啦,,我驚我講講下喊
講返今日,,,,,,
今日衰牙哥生日
去{汗}國燒烤自助餐
本來可以食到9點
但係食到8點4就好飽啦
之後就坐的士走佬
係到祝衰牙哥
生日大快樂~` |
|
刊登時間:2007-05-24 09:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 71 | »
|