|
|
|
2007 年 5 月 11 日 星期五 

|
|
今日好悶

|
今日要去元朗食飯
D親戚係到傾
悶Q到我牙,,,
今日嚴嚴黎左我屋企
好亂呢,,哈哈
今日真係好悶,,唔知有乜好打
|
|
刊登時間:2007-05-11 10:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 5 月 10 日 星期四 

|
|
無奈的一天

|
今日好無奈,,冇乜好做
放學留係學校,,
悶死人,,
之後走左..同fd去大興買野
唉,,好鬼死煩牙!
妖,,算啦
煩煩煩,,依排心情唔多靚,,
係學校影左好多相呢





|
|
刊登時間:2007-05-10 09:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 5 月 9 日 星期三 

|
|
今日係第一次係學校喊

|
今日唔開心,,第一次係學校喊
我都忍左好耐..喊左出黎會好D既
牙嚴好多謝你牙
你係到哄返我,,我沒事呢
過左去既事別提了
我都唔會再係學校喊
係咁啦!88 |
|
刊登時間:2007-05-09 08:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 5 月 7 日 星期一 

|
|
憎死牙哥

|
妖,,好憎牙哥囉
今日晚上洛街食飯
佢訓左,,牙媽叫我叫佢起身
叫左好耐
佢一起身發我脾氣
話麻撚煩...關我撚事咩
佢估我好撚想洛去
係到發晒脾氣
又狂整D、野,,整撚到
我超嬲咁洛去留下
我D語氣超差咁同牙媽講野
根住問我牙哥係邊,,我話
洛緊黎牙
牙爸話你地鬧交?
我好大聲講
佢無啦啦發我脾氣
、果時我超想喊囉!佢當我係乜牙
出氣bag牙?食屎啦!
好嬲囉,,不過算
牙爸狂係到哄我,,,買左好多雪糕呢
嘻嘻,,
|
|
刊登時間:2007-05-07 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 5 月 6 日 星期日 

|
|
今日出街街呢

|
今日同老婆仔,,粉皮朗,,tommy,,新仔出街
去左屯市個公園,,好悶
之後坐左陣
tommy,,超白痴
哈哈,,,笑Q死
新仔個look,,,唔想講啦!
粉皮朗狂吐口水,,,
之後坐左陣玩幫捉
悶死我,,根本唔想跑
我同老婆仔一齊好開心呢
之後佢地要走
我同老婆仔去左冒險樂園玩左陣
嘻嘻,,仲買野食
豆沙包,,我至愛呢,、嘻嘻

可愛的大東
|
|
刊登時間:2007-05-06 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 71 | »
|