|
|
|
2007 年 3 月 21 日 星期三 

|
|
今日冇乜點

|
今日又係咁返學..冇乜點牙
上中文堂笑死...邱sir話D祕密比我地聽-v-v
之後午息果時..我同老婆仔..金..卓欣..區..文
之後11黎冇啦啦話老婆仔..仲有唔知邊個話金
之後金好嬲..call佢牙哥黎
之後放學金牙哥黎左..係到問11野..
馬sir仲好似報警..我唔太清楚啦!!
之後金call佢牙哥叫佢快D走
咁就走左啦...之後係小食部食野..傾左好耐..
遲左40分鐘...miss wong係到
比佢話左幾耐下-0-
之後我未扮乖囉..-v-v
之後關係到嘈我..佢冇野牙..我未嘈返佢囉
正一白痴仔黎..好唔順囉
之後牙索打我...我未打返佢
之後狂係到走黎走去-m-
冇野做....劉同個孖潤腸比牙sir叫走左..Because佢地好似打交
個牙sir好惡=-=...有D驚tim...
仲有個Y人係到搞爛GAG-0-無奈
放學我行路....都唔係幾想同佢一齊
我同我牙妹一齊
冇理佢....我妖佢啦
佢今日又串我...勁無奈
算數啦!!!
|
|
刊登時間:2007-03-21 06:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 3 月 20 日 星期二 

|
|
唉..牙妹已經唔再理我

|
我好唔開心...係因為Y人..最衰都係佢
搞到牙妹依加唔再理我..佢開心啦!!
我喊左2次啦....我喊啦...開心未牙!!
成日搶搶搶..搶夠未姐.....
唔想再講佢........
今日又係比人整..好無奈
小息老婆仔比11嘈
搞到我超級無奈囉.....
之後放學冇去到練波.....去左老婆仔屋企玩..
玩左陣閃....
卓欣對我老婆仔發左2次脾氣
TO:::::老婆仔
唔好唔開心...仲有我-v-v
BY::::::老公仔 |
|
刊登時間:2007-03-20 06:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 3 月 19 日 星期一 

|
|
發現左Y人好鐘意搞爛GAG

|
今日又係正常咁返學啦...冇乜點
今日又病鬼左...好唔舒服...
上科學堂李sir串牙索...牙索話o咀
之後李sir話唔好o咀..o耳啦!!超低B..勁搞笑-m-
之後上英文堂好無奈!!
果個Y人狂係到搞爛GAG..令我o晒咀...
妖佢....佢正一爛GAG王黎....
今日我牙妹..又p左個大街...忍唔往笑左
笑到我牙!!!.......哈哈哈
卓欣第2代.......我唔會咁話我牙妹既!!!
你個p街爛GAG王係到搶我D fd
好冇品牙...提起佢都火...唔銀講佢
今日放學同老婆仔仲有卓欣去玩....
去左老婆仔屋企玩左陣...就閃人囉
今日冇乜點...不過比我認識左個爛GAG王-0- |
|
刊登時間:2007-03-19 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 3 月 18 日 星期日 

|
|
又係悶悶既一日

|
今日8點到起身玩電腦
唉...好悶牙!!
又冇街去.....又要係屋企訓教
無奈囉....都唔知做乜好
太悶了....
電腦一陣又要比牙哥玩wo....悶爆
都唔知打乜好....
、個喉嚨好痛牙!可能食得大多炸野掛
又要忍口...等到唔痛先再食啦
好慘牙>/\<
|
|
刊登時間:2007-03-18 11:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 3 月 17 日 星期六 

|
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 71 | »
|