chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 3 月 21 日  星期三   晴天



今日冇乜點

今日又係咁返學..冇乜點牙

上中文堂笑死...邱sir話D祕密比我地聽-v-v

之後午息果時..我同老婆仔..金..卓欣..區..文

之後11黎冇啦啦話老婆仔..仲有唔知邊個話金

之後金好嬲..call佢牙哥黎

之後放學金牙哥黎左..係到問11野..

馬sir仲好似報警..我唔太清楚啦!!

之後金call佢牙哥叫佢快D走

咁就走左啦...之後係小食部食野..傾左好耐..

遲左40分鐘...miss wong係到

比佢話左幾耐下-0-

之後我未扮乖囉..-v-v

之後關係到嘈我..佢冇野牙..我未嘈返佢囉

正一白痴仔黎..好唔順囉

之後牙索打我...我未打返佢

之後狂係到走黎走去-m-

冇野做....劉同個孖潤腸比牙sir叫走左..Because佢地好似打交

個牙sir好惡=-=...有D驚tim...

仲有個Y人係到搞爛GAG-0-無奈

放學我行路....都唔係幾想同佢一齊

我同我牙妹一齊

冇理佢....我妖佢啦

佢今日又串我...勁無奈

算數啦!!!

刊登時間:2007-03-21 06:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 3 月 20 日  星期二   晴天



唉..牙妹已經唔再理我

我好唔開心...係因為Y人..最衰都係佢

搞到牙妹依加唔再理我..佢開心啦!!

我喊左2次啦....我喊啦...開心未牙!!

成日搶搶搶..搶夠未姐.....

唔想再講佢........

今日又係比人整..好無奈

小息老婆仔比11嘈

搞到我超級無奈囉.....

之後放學冇去到練波.....去左老婆仔屋企玩..

玩左陣閃....

卓欣對我老婆仔發左2次脾氣

TO:::::老婆仔

唔好唔開心...仲有我-v-v

                                    BY::::::老公仔

刊登時間:2007-03-20 06:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 3 月 19 日  星期一   晴天



發現左Y人好鐘意搞爛GAG

今日又係正常咁返學啦...冇乜點

今日又病鬼左...好唔舒服...

上科學堂李sir串牙索...牙索話o咀

之後李sir話唔好o咀..o耳啦!!超低B..勁搞笑-m-

之後上英文堂好無奈!!

果個Y人狂係到搞爛GAG..令我o晒咀...

妖佢....佢正一爛GAG王黎....

今日我牙妹..又p左個大街...忍唔往笑左

笑到我牙!!!.......哈哈哈

卓欣第2代.......我唔會咁話我牙妹既!!!

你個p街爛GAG王係到搶我D fd

好冇品牙...提起佢都火...唔銀講佢

今日放學同老婆仔仲有卓欣去玩....

去左老婆仔屋企玩左陣...就閃人囉

今日冇乜點...不過比我認識左個爛GAG王-0-

刊登時間:2007-03-19 10:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 3 月 18 日  星期日   晴天



又係悶悶既一日

今日8點到起身玩電腦

唉...好悶牙!!

又冇街去.....又要係屋企訓教

無奈囉....都唔知做乜好

太悶了....

電腦一陣又要比牙哥玩wo....悶爆

都唔知打乜好....

、個喉嚨好痛牙!可能食得大多炸野掛

又要忍口...等到唔痛先再食啦

好慘牙>/\<

 

刊登時間:2007-03-18 11:35 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 3 月 17 日  星期六   晴天



今日好悶

今日好鬼悶

冇街去!!訓教

都唔知打乜好牙!!

今日冇野好打...係咁先

88

刊登時間:2007-03-17 09:56 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]