|
|
|
2007 年 1 月 22 日 星期一 

|
|
病左..辛苦

|
今日好辛苦牙!!病鬼左
頭暈...喉嚨痛..流鼻水....可能感冒..
天氣一凍就咁...好慘牙.
今日上PE..好凍tim啦
唔見左條長褲...要著短褲=-=..好特出
今日好鬼悶.....又病....
依加仲好辛苦牙....好慘牙!!...
嗚嗚.......點解我咁苦嫁=-=
搞到冇得食零食...病病病病病...
好煩牙!!唔打啦!!頭暈=-=
88................pls..Cm
|
|
刊登時間:2007-01-22 07:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 1 月 19 日 星期五 

|
|
今日有D驚tim=-=

|
今日返學...上歷屎係到訓...悶...
之後今日有一件事嚇死我既事
今日有人鬧交..好鬼惡....好鬼驚牙!!
唉....今日放學投球
好玩..........之後玩完放學
5點幾............
返屋企.......玩電腦....
依加好悶牙!!玩緊電腦
唔該CM...8 |
|
刊登時間:2007-01-19 06:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 1 月 18 日 星期四 

|
|
今日又返學...好鬼懶訓

|
唉..依排返學都成日想訓..唔知仲乜
今日請左我個牙囡食糖糖....希望佢Happy啦!
今日有樣野好鬼搞笑既!!
午息果時打鐘我去左洗手間啦
諾妹就黎叫我...返課室睇下d得意野
返到課室見到我個位條頸巾變左個人樣
果時有D無奈加搞笑=_=......嘻嘻
之後放學果時我諗往去打波嫁ma..
洛到去...冇晒波借....慘
就去左M記坐.....一個字...悶囉....
坐左一陣就返屋企...
返到屋企玩左陣電腦..悶
食完飯..我入左房訓...
訓到依加起身.....太懶訓=-=
無奈牙!!嘻嘻
諗唔到打乜好.....係咁先..88 |
|
刊登時間:2007-01-18 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 1 月 17 日 星期三 

|
|
尋日冇打到..依加打返

|
尋日冇比人鬧wo..不過遲早都會鬧嫁啦!算吧啦!
今日返學..好眼訓!!
成日係到訓教=O=....太鐘意訓教啦
放學去左買野食..就返屋企囉!
好鬼悶!!洛雨冇地方去
依加係屋企都唔知做乜好!!一個字{悶}
依加我汁書包先...係咁..88 |
|
刊登時間:2007-01-17 05:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 1 月 15 日 星期一 

|
|
牙媽好叉煩

|
牙媽好鬼煩牙!成日迫人做野!自己又唔做
鬼咁長氣!!頂..唔鬼打日記...無心情
淨係識點我做野!我唔係工人牙!!
唔鬼打...我要發癲牙....天日又可能比人鬧
我要喊牙!喊死佢牙!唔好理我依個kai!..係咁先
唔好理我牙!!!!!好啦!唔打..8888888
|
|
刊登時間:2007-01-15 10:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 71 | »
|