chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 1 月 22 日  星期一   晴天



病左..辛苦

今日好辛苦牙!!病鬼左

頭暈...喉嚨痛..流鼻水....可能感冒..

天氣一凍就咁...好慘牙.

今日上PE..好凍tim啦

唔見左條長褲...要著短褲=-=..好特出

今日好鬼悶.....又病....

依加仲好辛苦牙....好慘牙!!...

嗚嗚.......點解我咁苦嫁=-=

搞到冇得食零食...病病病病病...

好煩牙!!唔打啦!!頭暈=-=

88................pls..Cm

 

刊登時間:2007-01-22 07:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 19 日  星期五   晴天



今日有D驚tim=-=

今日返學...上歷屎係到訓...悶...

之後今日有一件事嚇死我既事

今日有人鬧交..好鬼惡....好鬼驚牙!!

唉....今日放學投球

好玩..........之後玩完放學

5點幾............

返屋企.......玩電腦....

依加好悶牙!!玩緊電腦

唔該CM...8

刊登時間:2007-01-19 06:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 18 日  星期四   晴天



今日又返學...好鬼懶訓

唉..依排返學都成日想訓..唔知仲乜

今日請左我個牙囡食糖糖....希望佢Happy啦!

今日有樣野好鬼搞笑既!!

午息果時打鐘我去左洗手間啦

諾妹就黎叫我...返課室睇下d得意野

返到課室見到我個位條頸巾變左個人樣

果時有D無奈加搞笑=_=......嘻嘻

之後放學果時我諗往去打波嫁ma..

洛到去...冇晒波借....慘

就去左M記坐.....一個字...悶囉....

坐左一陣就返屋企...

返到屋企玩左陣電腦..悶

食完飯..我入左房訓...

訓到依加起身.....太懶訓=-=

無奈牙!!嘻嘻

諗唔到打乜好.....係咁先..88

刊登時間:2007-01-18 11:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 17 日  星期三   晴天



尋日冇打到..依加打返

尋日冇比人鬧wo..不過遲早都會鬧嫁啦!算吧啦!

今日返學..好眼訓!!

成日係到訓教=O=....太鐘意訓教啦

放學去左買野食..就返屋企囉!

好鬼悶!!洛雨冇地方去

依加係屋企都唔知做乜好!!一個字{悶}

依加我汁書包先...係咁..88

刊登時間:2007-01-17 05:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 15 日  星期一   晴天



牙媽好叉煩

牙媽好鬼牙!成日迫人做野!自己又唔做

鬼咁長氣!!頂..唔鬼打日記...無心情

淨係識點我做野!我唔係工人牙!!

唔鬼打...我要發癲牙....天日又可能比人鬧

我要喊牙!喊死佢牙!唔好理我依個kai!..係咁先

唔好理我牙!!!!!好啦!唔打..8888888

 

刊登時間:2007-01-15 10:15 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]