|
|
|
2006 年 9 月 4 日 星期一 

|
|
今日又要返學啦

|
今日一早自己起左身!尋日好晚先訓
訓唔著牙!一口一""
今日6點11起左身!刷牙洗臉
換衫!牙媽就打黎啦!
之後我就洛留下食野!
食完返學啦!洛好大雨牙!
我對(x)唔識打濕晒
好慘慘牙!返到學校聽到馬sir
係到罵人!我仲以為自己遲到==
點知因洛雨返晒課室!嚇得我牙!
返到課室同我個fd傾計!
之後大約11點到啦!
排野!好重牙!重到我想死
一返到家就開電腦玩!哈
天日正常上課啦!唔知會點呢?
希望會開心啦!.........
|
|
刊登時間:2006-09-04 12:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2006 年 9 月 3 日 星期日 

|
|
N年後的日記

|
好耐冇打過日記啦!!
今日爆悶牙!又冇野做!
好早起左身!10點...不過10點都唔係幾早姐
哈哈哈哈!我大無聊都唔知打乜好
不過今日勁火爆
果個姜xx叫佢表姐黎串我
咁又點姐!我好驚牙!
唔洗驚我一定串返佢既
係佢搞大件事既!
之後就同新fd傾計!
都幾悶嫁!
就黎1點要比牙哥玩啦!
打到依到記得牛言牙 |
|
刊登時間:2006-09-03 11:39 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2006 年 8 月 29 日 星期二 

|
|
今日悶悶牙

|
今日好悶牙!早上on都冇人既
係到坐到1點比牙哥玩
下午我就睇電視之後訓教牙!哈哈
之後起身5點5冇得睇keroro
睇無頭xx好好睇牙!嘻嘻
之後手晚上同牙哥傾計
牙哥去左訓教牙依加我今日可以玩晚D啦!
牙媽好遲先比我玩牙!
萍子要off...娟娟又唔係家
不過算啦!依加同娟傾緊
天日可以剪頭x啦!咁遲先剪
可能唔電牙!..不過唔緊要啦!
好啦!打到依到..888
|
|
刊登時間:2006-08-29 11:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2006 年 8 月 26 日 星期六 

|
|
幾日冇打到啦!

|
今日好早起左身!
冇人on!悶爆!
好想快D星期一!去街牙!
我星期日可能剪頭發牙!
好開心!唔知會唔會剪到好柒呢?
希望唔會啦!
冇野好打!打左你地都唔留言既! |
|
刊登時間:2006-08-26 09:44 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2006 年 8 月 22 日 星期二 

|
|
萍萍話打wo

|
今日返學...大約2點幾..要比賽唱歌
哈哈到左最後我地1A win左
之後放學...見到同我同班既人
同佢一齊行!又識到個fd啦
返到家訓教..好累
開冷氣...又城=熱wo
好鬼好訓姐..哈哈
訓到7點幾.......牙哥訓緊
我未玩電腦囉!之係牙媽起身
煮飯.........食到好飽飽牙!
之後大約8點幾到啦!牙媽比我玩
之後做功課....好野!
做晒英文功課啦!哈哈
依加玩緊msn中..好啦!
打到依到先啦!88 |
|
刊登時間:2006-08-22 10:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 71 | »
|