|
|
|
2006 年 8 月 4 日 星期五 

|
|
今日成1點55分先打日記

|
今日8點半起身..見到牙爸...好驚訝
我未去刷牙洗臉囉!搞掂之後我當然開電腦玩msn
一個人都冇..悶爆.....
之後牙爸起身....刷牙洗臉...佢出街..唔知仲乜
我都唔理嫁啦!依後見到嘉嘉上(五年級果個)
同佢傾計...畫畫..佢幫我畫..我幫佢畫
xDxD...畫左好耐.佢又sd D網比我玩
都幾好玩嫁.過左陣..好快就12點幾
佢要off...得返我一個....
冇幾耐萍萍on左..同佢say左句hi
佢就要走...好似話剪頭x(唔識打)
之後我就上3精玩...同D fd傾左好耐
又玩game up lv........
玩左好耐牙!過左1點都唔知.xDxD
牙哥仲未起身..我理得佢.係到玩
xDxD......買左件衫(係3精到)
.............玩左咁耐都唔知
搞到依加先打日記...xDxD
好啦!今日D風好似細左牙!
冇野打啦!打到依到....
記得幫我牛言牙!...88
|
|
刊登時間:2006-08-04 01:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2006 年 8 月 3 日 星期四 

|
|
好啦!到打日記既時間啦!

|
今日我8點半到起身啦!之後刷牙洗臉
搞掂之後.就開電電玩msn..冇人上牙!悶爆
之後上3男2女個論壇睇下....
睇睇下就見到細佬pong上左啦!
同佢傾左陣..佢係3男2女個論壇睇靚仔!
好無奈.....哈哈......
佢佢佢...佢仲問我post唔post我幅相
我一口就話唔得....佢post我D相就死死死
之後就見到嘉嘉上(5年級果個牙)
同佢傾計..傾左好耐...佢幫我畫畫
我又幫返佢畫畫..解悶
卡卡.....之後大約12點到啦!
佢就off囉....無幾耐..萍萍又on
同佢傾計....不過都好悶嫁
1點就要比牙哥玩囉!
悶爆牙!!
好啦!打到依到..你地記得去我個畫板畫畫牙
http://freegb.hkultra.net/gb.php?id=crystalpui
記得上去牙!唔該唔該>3<
你地記得..................留言牙!
By佩~ |
|
刊登時間:2006-08-03 12:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2006 年 8 月 2 日 星期三 

|
|
今日都幾ok既

|
今日我大約9點先起身..仲想訓..好眼訓
之後我唔訓..刷牙洗臉...搞掂之後..
我當然開電腦玩msn啦!....
講你地都信...冇人on...
我未上3男2女個論壇睇下囉!
睇睇下就見到喵喵上左..我未同佢傾左陣
之後佢就off左..我見悶悶地
就上game(飄流幻境)玩....
玩左陣好累...我就掛機up lv
卡卡....up左1 v....有新衫著(係個game到)
之後我又上3男2女個論壇..畫左幅畫
好樣衰...xDxD
之後我見到娟娟上wo...同佢say hi
佢冇答我.....好無奈....仲off左tim=w=
之後我就上3精同D fd傾計...
傾左陣...又見到娟on...我同佢傾計囉
我叫佢比個新look我睇....娟娟大過左好多>w<
好啦!開返畫板..我就狂畫畫啦!
卡卡......係咁先
打到依到.....你地牙..睇左幫我留言牙 |
|
刊登時間:2006-08-02 11:51 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2006 年 8 月 1 日 星期二 

|
|
今日好悶悶豬牙>w<

|
今日我訓醒睇下個鐘8點9牙@o@
之後就跑去刷牙洗臉..搞掂之後..
出黎開電腦..玩msn..點知睇到電腦個鐘
7點9...勁無奈....我真係傻=.=
嘻嘻....不過msn冇人上牙!!
悶死我牙!!我未上game玩(飄流幻境)
上去睇下..睇到正野..火筒4千蚊jo
不過講比你地聽都唔明!...唔講=0=
之後我就掛機up lv...見到姜上
就同佢傾左幾句...佢就off...
之後見到pong pong細佬上左
同佢傾左幾句..佢就玩卡xxx(唔識打)
之後我就睇下個game掛成點啦!
點知佢話維收....之後我試下開唔開到啦!
試左2次..開到囉....我當然掛機up lv啦!
之後我就上下網睇下....好悶>w<
又冇人同我傾wo...
好悶悶...悶死我啦!!
....想訓教.....又訓唔著...無奈到爆
唉....今日係悶悶既一日!!
你地又唔早on>///<
呠呠....算啦!打到依到
記得咩牙?留言牙!
好啦!88.........>3<(比女仔..嘻嘻..講明唔係TB)
|
|
刊登時間:2006-08-01 11:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2006 年 7 月 31 日 星期一 

|
|
今日唔係幾悶姐!

|
今日我7點半起身..本來我8點半起身嫁!..
不過我狂打黑痴...唔知邊個話我呢?A.A
之後我未訓唔著囉!我就開電腦玩sn
以為一個人都冇.點知cookies上左(上午班果個)
佢同我講左D野..就冇同佢講野囉!!
我未上game玩..(飄流幻境)...做任
點知死左幾次..冇心情做....我未掛機囉
掛左陣..要維收..激死我啦!!
我就上3精同D fd傾一陣..又開game
上到囉..維收完...我諗往掛機
點知...我玩3精果到慢到死.....
我未唔掛機....之後我就見到盈..
同佢傾計..羅歌聽...嘻嘻.....
依加羅緊.....不過有少少佢都冇==
好啦!打到依到先!!
記得留言比我牙!你地早D on
MsN
同我傾計啦!!>w<~ |
|
刊登時間:2006-07-31 11:19 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 71 | »
|