chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 8 月 4 日  星期五   晴天



今日成1點55分先打日記

今日8點半起身..見到牙爸...好驚訝

我未去刷牙洗臉囉!搞掂之後我當然開電腦玩msn

一個人都冇..悶爆.....

之後牙爸起身....刷牙洗臉...佢出街..唔知仲乜

我都唔理嫁啦!依後見到嘉嘉上(五年級果個)

同佢傾計...畫畫..佢幫我畫..我幫佢畫

xDxD...畫左好耐.佢又sd D網比我玩

都幾好玩嫁.過左陣..好快就12點幾

佢要off...得返我一個....

冇幾耐萍萍on左..同佢say左句hi

佢就要走...好似話剪頭x(唔識打)

之後我就上3精玩...同D fd傾左好耐

又玩game up lv........

玩左好耐牙!過左1點都唔知.xDxD

牙哥仲未起身..我理得佢.係到玩

xDxD......買左件衫(係3精到)

.............玩左咁耐都唔知

搞到依加先打日記...xDxD

好啦!今日D風好似細左牙!

冇野打啦!打到依到....

記得幫我牛言牙!...88

刊登時間:2006-08-04 01:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 8 月 3 日  星期四   晴天



好啦!到打日記既時間啦!

今日我8點半到起身啦!之後刷牙洗臉

搞掂之後.就開電電玩msn..冇人上牙!悶爆

之後上3男2女個論壇睇下....

睇睇下就見到細佬pong上左啦!

同佢傾左陣..佢係3男2女個論壇睇靚仔!

好無奈.....哈哈......

佢佢佢...佢仲問我post唔post我幅相

我一口就話唔得....佢post我D相就死死死

之後就見到嘉嘉上(5年級果個牙)

同佢傾計..傾左好耐...佢幫我畫畫

我又幫返佢畫畫..解悶

卡卡.....之後大約12點到啦!

佢就off囉....無幾耐..萍萍又on

同佢傾計....不過都好悶嫁

1點就要比牙哥玩囉!

悶爆牙!!

好啦!打到依到..你地記得去我個畫板畫畫牙

http://freegb.hkultra.net/gb.php?id=crystalpui

記得上去牙!唔該唔該>3<

你地記得..................留言牙!

                      By佩~

刊登時間:2006-08-03 12:16 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 8 月 2 日  星期三   晴天



今日都幾ok既

今日我大約9點先起身..仲想訓..好眼訓

之後我唔訓..刷牙洗臉...搞掂之後..

我當然開電腦玩msn啦!....

講你地都信...冇人on...

我未上3男2女個論壇睇下囉!

睇睇下就見到喵喵上左..我未同佢傾左陣

之後佢就off左..我見悶悶地

就上game(飄流幻境)玩....

玩左陣好累...我就掛機up lv

卡卡....up左1 v....有新衫著(係個game到)

之後我又上3男2女個論壇..畫左幅畫

好樣衰...xDxD

之後我見到娟娟上wo...同佢say hi

佢冇答我.....好無奈....仲off左tim=w=

之後我就上3精同D fd傾計...

傾左陣...又見到娟on...我同佢傾計囉

我叫佢比個新look我睇....娟娟大過左好多>w<

好啦!開返畫板..我就狂畫畫啦!

卡卡......係咁先

打到依到.....你地牙..睇左幫我留言牙

刊登時間:2006-08-02 11:51 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 8 月 1 日  星期二   晴天



今日好悶悶豬牙>w<

今日我訓醒睇下個鐘8點9牙@o@

之後就跑去刷牙洗臉..搞掂之後..

出黎開電腦..玩msn..點知睇到電腦個鐘

7點9...勁無奈....我真係傻=.=

嘻嘻....不過msn冇人上牙!!

悶死我牙!!我未上game玩(飄流幻境)

上去睇下..睇到正野..火筒4千蚊jo

不過講比你地聽都唔明!...唔講=0=

之後我就掛機up lv...見到姜上

就同佢傾左幾句...佢就off...

之後見到pong pong細佬上左

同佢傾左幾句..佢就玩卡xxx(唔識打)

之後我就睇下個game掛成點啦!

點知佢話維收....之後我試下開唔開到啦!

試左2次..開到囉....我當然掛機up lv啦!

之後我就上下網睇下....好悶>w<

又冇人同我傾wo...

好悶悶...悶死我啦!!

....想訓教.....又訓唔著...無奈到爆

唉....今日係悶悶既一日!!

你地又唔早on>///<

呠呠....算啦!打到依到

記得咩牙?留言牙!

好啦!88.........>3<(比女仔..嘻嘻..講明唔係TB)

 

刊登時間:2006-08-01 11:42 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 31 日  星期一   晴天



今日唔係幾悶姐!

今日我7點半起身..本來我8點半起身嫁!..

不過我狂打黑痴...唔知邊個話我呢?A.A

之後我未訓唔著囉!我就開電腦玩sn

以為一個人都冇.點知cookies上左(上午班果個)

佢同我講左D野..就冇同佢講野囉!!

我未上game玩..(飄流幻境)...做任

點知死左幾次..冇心情做....我未掛機囉

掛左陣..要維收..激死我啦!!

我就上3精同D fd傾一陣..又開game

上到囉..維收完...我諗往掛機

點知...我玩3精果到慢到死.....

我未唔掛機....之後我就見到盈..

同佢傾計..羅歌聽...嘻嘻.....

依加羅緊.....不過有少少佢都冇==

好啦!打到依到先!!

記得留言比我牙!你地早D on

MsN

同我傾計啦!!>w<~

刊登時間:2006-07-31 11:19 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]