chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 7 月 15 日  星期六   晴天



爆悶的一日

今日8點幾起左身..之後刷完牙洗完臉

見悶悶地未開電腦上msn囉..以為8點幾會有人上啦

點知一個人都冇wo..我就去左嘉嘉同娟娟個畫板畫畫啦

畫完畫仲未有人上wo..未上左校網睇下囉..見到有新相相!有我份牙!

之後上完校網就上3精個網玩下啦..玩左一陣

上左3男2女個論擅睇下有冇人post新野啦

上晒網大約10點到啦

瑤瑤上左msn wo(上午班果個牙Rain)...不過我冇同佢傾計wo

之後等牙等..等左好耐先有DD人上msn

大家下次早D上啦!

到左1點..我本來要比牙哥玩既..不過佢未起身wo

大約1點半到啦佢就起身..我未比佢玩囉!

果時我悶到爆登牙!(sorry牙登登用左個登字)

未開電視睇電視囉...電視做maD低B野=.="

好想出街玩牙!

之後牙媽同牙爸出左街..我就悶到大叫.好悶牙!

之後比牙哥話..嘈乜牙!(本來有粗口成份..不過我冇打到)

咁我好無奈咁串佢..你唔聽未嘈唔到你囉(本來有粗口成份..不過我冇打到)

佢冇答我係到玩電腦..

我晚上唔知on唔on到msn呢?

今日爆悶牙!

我同大家得返1日時間見面jo!要好好珍惜!永遠都唔會忘記你地牙!你地都唔好忘記我牙!

 

刊登時間:2006-07-15 09:58 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天



今日好悶牙!!

今日牙媽打黎叫我起身返學啦!我換好晒衫..諗住開電腦msn啦

點知上唔到網wo..冇得玩msn囉..好失望牙!

之後返到學校我遲到左=.=..以為早到tim..唔見人

之後上中文練習AT啦!林sir就講下

星期一果個大食會帶D乜..我.娟娟.同恩恩.帶气水

之後就對At卷啦!以為冇帶..點知係有帶既..嘻嘻

之後小息..好悶唔知做乜好牙!

上完小息就練習英文AT..

楊往任問我讀邊間學校..講左3次佢先聽到

無奈囉!

之後就小息...留係課室..我同娟同鐘就去買野飲啦

見到林sir彈琴..小見小見

佢都彈得幾好聽牙!嘻嘻

最後就練習數學AT,...都冇人聽既!

悶爆...就同莫莫同喵喵玩中指指曾sir

會唔會衰D呢?

娟娟..sorry 牙我3點唔黎啦!

我牙媽唔比牙!sorry>.<

刊登時間:2006-07-14 12:59 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天



今日要去果間新中學牙!

今日遲左起身..成9點先起身wo

就開電腦啦!玩msn...以為會好多人點知一個人都冇

到左10點幾仲未有人上wo..悶死我啦!

可能大家去左註冊掛....等等等

等我好耐仲未有人上...就上3精玩下啦!

玩左一陣就去左萍萍個畫板畫畫

畫完..仲未有人上!

想悶死我咩!

之後到左11點幾牙媽返黎啦!

叫我換衫去註冊.....

果時開始驚驚地...我同牙媽坐車去果間學校啦

幾大嫁間學校...有好多野要牙媽填tim

之後就比野我做...好煩牙!

唔想做牙..7月18號又要返去考試

註冊完就走啦!我地迷左路牙!

唉.....仲有兩見大家jo..

記得唔好忘記我牙!

大家要開心咁過ma依兩日

暑假果時記得on msn同我傾計牙!

刊登時間:2006-07-13 10:27 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天



好悶牙今日!

今日6點幾起左身.見有D悶.未開電腦玩msn囉..

點知一個人都冇..悶爆我牙!上左娟娟個畫板畫左幅畫

就上3男2女個論壇睇下啦

成8點幾仲未有人on...想悶爆我咩?

之後牙媽打黎.叫我叫牙哥起身返學...

之後牙哥出左門口..仲未有人上msn..好失望牙!

諗往果時玩眼仔嫁..都冇得玩...冇人上!

唉~~好想返學見六年級既同學

好想喊...好唔捨得牙!

就黎想死!

都唔知同大家分開我會點牙!

你地永遠都要記得我依加鱷魚貝貝牙!

嗚嗚....仲有2日見面jo

要好好珍惜牙!

刊登時間:2006-07-12 08:09 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 11 日  星期二   晴天



今日喊左出黎牙!

今日大約七點半牙媽打黎叫我起身

之後就開電腦.玩msn.見到幾多人上wo...

同娟娟同萍萍傾左陣..就返學囉!

之後係西鐵站見到登登同佢傾左陣就返學校!

返到學校見到好少人不過娟娟係到同佢傾左陣。林sir就入黎派野

林sir果時仲講會有幾個人失望..果時我好驚.驚到想喊

之後就派結果..到我啦到我啦

我考到第二志願..好唔開心

喊左出黎牙!嗚嗚...我好想入第一志願嫁

林sir仲話我考到第二自願都喊

不過都可以同登登入同一間

唔洗咁lonely啦

今日我真係好唔開心嫁!嗚嗚

仲有唔該喵喵包紙巾

多謝大家黎安慰我牙!

好唔捨得大家牙!永遠係好朋友牙!唔好唔記得我牙!

 

 

刊登時間:2006-07-11 09:45 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]