|
|
|
2006 年 7 月 15 日 星期六 

|
|
爆悶的一日

|
今日8點幾起左身..之後刷完牙洗完臉
見悶悶地未開電腦上msn囉..以為8點幾會有人上啦
點知一個人都冇wo..我就去左嘉嘉同娟娟個畫板畫畫啦
畫完畫仲未有人上wo..未上左校網睇下囉..見到有新相相!有我份牙!
之後上完校網就上3精個網玩下啦..玩左一陣
上左3男2女個論擅睇下有冇人post新野啦
上晒網大約10點到啦
瑤瑤上左msn wo(上午班果個牙Rain)...不過我冇同佢傾計wo
之後等牙等..等左好耐先有DD人上msn
大家下次早D上啦!
到左1點..我本來要比牙哥玩既..不過佢未起身wo
大約1點半到啦佢就起身..我未比佢玩囉!
果時我悶到爆登牙!(sorry牙登登用左個登字)
未開電視睇電視囉...電視做maD低B野=.="
好想出街玩牙!
之後牙媽同牙爸出左街..我就悶到大叫.好悶牙!
之後比牙哥話..嘈乜牙!(本來有粗口成份..不過我冇打到)
咁我好無奈咁串佢..你唔聽未嘈唔到你囉(本來有粗口成份..不過我冇打到)
佢冇答我係到玩電腦..
我晚上唔知on唔on到msn呢?
今日爆悶牙!
我同大家得返1日時間見面jo!要好好珍惜!永遠都唔會忘記你地牙!你地都唔好忘記我牙!



|
|
刊登時間:2006-07-15 09:58 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2006 年 7 月 14 日 星期五 

|
|
今日好悶牙!!

|
今日牙媽打黎叫我起身返學啦!我換好晒衫..諗住開電腦msn啦
點知上唔到網wo..冇得玩msn囉..好失望牙!
之後返到學校我遲到左=.=..以為早到tim..唔見人
之後上中文練習AT啦!林sir就講下
星期一果個大食會帶D乜..我.娟娟.同恩恩.帶气水
之後就對At卷啦!以為冇帶..點知係有帶既..嘻嘻
之後小息..好悶唔知做乜好牙!
上完小息就練習英文AT..
楊往任問我讀邊間學校..講左3次佢先聽到
無奈囉!
之後就小息...留係課室..我同娟同鐘就去買野飲啦
見到林sir彈琴..小見小見
佢都彈得幾好聽牙!嘻嘻
最後就練習數學AT,...都冇人聽既!
悶爆...就同莫莫同喵喵玩中指指曾sir
會唔會衰D呢?
娟娟..sorry 牙我3點唔黎啦!
我牙媽唔比牙!sorry>.<




|
|
刊登時間:2006-07-14 12:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2006 年 7 月 13 日 星期四 

|
|
今日要去果間新中學牙!

|
今日遲左起身..成9點先起身wo
就開電腦啦!玩msn...以為會好多人點知一個人都冇
到左10點幾仲未有人上wo..悶死我啦!
可能大家去左註冊掛....等等等
等我好耐仲未有人上...就上3精玩下啦!
玩左一陣就去左萍萍個畫板畫畫
畫完..仲未有人上!
想悶死我咩!
之後到左11點幾牙媽返黎啦!
叫我換衫去註冊.....
果時開始驚驚地...我同牙媽坐車去果間學校啦
幾大嫁間學校...有好多野要牙媽填tim
之後就比野我做...好煩牙!
唔想做牙..7月18號又要返去考試
註冊完就走啦!我地迷左路牙!
唉.....仲有兩見大家jo..
記得唔好忘記我牙!
大家要開心咁過ma依兩日
暑假果時記得on msn同我傾計牙!




|
|
刊登時間:2006-07-13 10:27 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2006 年 7 月 12 日 星期三 

|
|
好悶牙今日!

|
今日6點幾起左身.見有D悶.未開電腦玩msn囉..
點知一個人都冇..悶爆我牙!上左娟娟個畫板畫左幅畫
就上3男2女個論壇睇下啦
成8點幾仲未有人on...想悶爆我咩?
之後牙媽打黎.叫我叫牙哥起身返學...
之後牙哥出左門口..仲未有人上msn..好失望牙!
諗往果時玩眼仔嫁..都冇得玩...冇人上!
唉~~好想返學見六年級既同學
好想喊...好唔捨得牙!
就黎想死!
都唔知同大家分開我會點牙!
你地永遠都要記得我依加鱷魚貝貝牙!
嗚嗚....仲有2日見面jo
要好好珍惜牙!




|
|
刊登時間:2006-07-12 08:09 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2006 年 7 月 11 日 星期二 

|
|
今日喊左出黎牙!

|
今日大約七點半牙媽打黎叫我起身
之後就開電腦.玩msn.見到幾多人上wo...
同娟娟同萍萍傾左陣..就返學囉!
之後係西鐵站見到登登同佢傾左陣就返學校!
返到學校見到好少人不過娟娟係到同佢傾左陣。林sir就入黎派野
林sir果時仲講會有幾個人失望..果時我好驚.驚到想喊
之後就派結果..到我啦到我啦
我考到第二志願..好唔開心
喊左出黎牙!嗚嗚...我好想入第一志願嫁
林sir仲話我考到第二自願都喊
不過都可以同登登入同一間
唔洗咁lonely啦
今日我真係好唔開心嫁!嗚嗚
仲有唔該喵喵包紙巾
多謝大家黎安慰我牙!
好唔捨得大家牙!永遠係好朋友牙!唔好唔記得我牙!



|
|
刊登時間:2006-07-11 09:45 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | »
|