chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 7 月 30 日  星期日   晴天



今日都幾開心既!

今日8點半起身..刷牙洗臉

搞掂之後當然開電電豬玩msn啦!

點知...一個人都冇wo..悶死我啦!

之後我未上game玩(飄流幻境)

點知玩左陣佢要維收....激死我啦!

之後我就上網...上左一陣又上個game睇下上得未

上左幾次仲未上到.....我未上3男2女個論壇睇下

點知冇人post新野....我又上過game睇下..今次上到囉

我未玩game.玩左一陣pong pong上左...我同佢傾計..

我就係個game到掛機up lv.....up左1 lv..哈哈

依後娟娟就上msn..好少見佢咁早上嫁!

之後就同佢傾計計啦!不過佢晚上on唔到

冇人同我傾計計牙>w<....無奈

好啦..打到依到先..係咁..88

記得留言言牙!唔該

刊登時間:2006-07-30 11:06 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 29 日  星期六   晴天



今日好悶牙!冇人上嫁!

今日我大約8點半起身啦!之後刷牙洗臉!

刷完牙洗完臉未開電腦玩msn囉!

講你地都唔信..一個人都冇上..哈哈

之後等左好耐好耐..我又整下個日記板

就見到yoyo上左..未同佢傾計囉

不過悶爆.佢比左個網我玩(整公仔嫁)幾低B既

我未玩左一陣!!不過都好悶牙!

就黎11點啦!萍萍仲未on既?

佢唔係好早on既咩??唔通佢出左街

定係訓緊!!訓咁耐嫁!!

好悶牙....唔該下次你地早D on啦!

我個日記板點牙?得唔得?

係未好樣樣呢??嘻嘻

好啦!今日好悶無乜野打

打到依到啦!係咁88

記得留言牙!睇完唔留正衰人牙!

 

刊登時間:2006-07-29 10:55 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 28 日  星期五   晴天



整左個日記板

今日我大約8點半起身啦!刷完牙洗完臉

開電腦開msn...一個人都冇上到

悶死..我就玩飄流幻境啦!!

玩下玩下見到超上!佢say左句hi就冇野講啦!

之後等左一陣萍萍就上左啦!!

同佢傾左一陣計好鬼悶牙!

就上左3男2女個論境睇下啦!!

冇人post新野既...就走左啦!

之後上下衛詩個網...牙jill好靚靚牙!

之後就見到喵喵上..同佢傾左陣

佢就off....萍萍又要off

佢要返學牙!!晚上睇東x西x

見到jill...佢好鬼QQ>w<

我打到依到先啦!係咁啦!

記得留言牙!!

刊登時間:2006-07-28 08:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 27 日  星期四   晴天



整左個日記板

尋日我好開心牙!有得睇田田同牙Jill

佢地唱歌好鬼死掂姐!

田田好得意又靚仔!牙jill好鬼死型.又靚女

好啦!講返今日先!今日我遲左起身牙>w<

大約成9點先起身!咁我未好快咁跑去洗手間

洗臉同刷牙囉!!之後我就開電電豬玩msn啦!

以為萍菲萍會上左啦!點知冇.....

講你地你唔信!喵喵on左=.=

同佢傾左陣..佢就游水囉!....得返我一個好悶

咁我未上game玩(飄流幻境)...玩左陣好累

就掛機啦!睇下日記果個論壇

睇睇下萍萍就上左囉!我未同佢傾計....

不過都係好鬼悶姐!!冇野做..唉!

過左一陣..太約11點半到啦!好似.....

萍萍就off...佢要返學ma......得返我一個

好鬼死悶姐!!

不次你地早D on牙

 

 

 

 

刊登時間:2006-07-27 10:52 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 26 日  星期三   晴天



今日玩game玩到傻=_=

今日大約8點起身.唉之後唔洗講你地都知啦!未刷牙洗臉囉

我刷完牙洗完臉未開電腦玩msn啦!點知冇人

等左冇幾耐..就見到萍萍豬上啦!

未同佢傾計囉!...........傾左一陣就好悶

我未上3男2女個論壇睇下..點知冇人post新野

好無奈牙!!之後我就玩game(飄流幻境)

玩下玩下鬼咁悶..我未開個新人玩囉!

勁好玩...勁多任做......做死我啦!

之後我就問萍萍做緊乜!佢話冇

我未玩我個game囉!玩左陣

我又問萍萍做緊乜野?

佢就話上緊論壇.....仲叫我十卜佢個post tim

我未上去十卜佢囉!十卜完我又玩game

太多任做好唔得閒牙!之後萍萍就話

佢要off...因為佢要返學!

萍萍真慘慘....要返學....不過我8月都要..唉

我想返小學唔想返中學牙!>w<

好唔得閒牙...打到依到先88

刊登時間:2006-07-26 12:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]