chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 1 月 6 日  星期六   晴天



今日好早起身牙>w<

今日7點幾就起左身..之後玩勁舞

玩左幾耐嫁..嘻嘻..有人送衫比我..呵呵呵...

之後玩到唔想玩..未off..

之後就玩msn啦

玩左陣...睇下小學D相相

幾掛往小學校......><

唉...我好驚英文會比人鬧

考得唔係幾好...驚驚

今日可能去街街....有D想去

不過唔知有冇人同我去呢

希望有...如果唔係我就好悶嫁啦!!

依排要考試..我都唔溫書...最唔鐘意讀書><

我諗你地都唔鐘意嫁啦!!

依加好悶中so打日記....

打到依到唔知打乜好..係咁先

88...留又好..唔留都好...唔迫你地..

刊登時間:2007-01-06 11:42 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天



今日又比人打又整襯..一個字{痛}

唉..今日又早起身返學..第一日..幾想訓..

又約左小妹...一齊返

返到學校又係抄功課既時間

之後唔想打上堂D野牙..太多

今日我比王xx打左幾下..我未打返佢囉..

佢痴痴地嫁

之後放學又整襯腳...超痛囉

之後就同牙婆佢地去市中心

見到oto...無奈

之後坐車去到市中...我一出...佢就打我..頂佢啦...{痛}

果時我超o咀..無啦啦打我

佢又撚病嫁..我都冇打佢啦!又冇話佢wo...

又多一多痴線佬....有D嬲

之後我同牙婆佢地去M記坐陣

行陣...

行左好耐...6點幾就坐車返屋企

返到屋企冇人..玩電電

玩勁舞團..玩左陣就要比人玩..悶

依加都唔知做乜好...唔打啦

係咁啦..88

 

刊登時間:2007-01-02 10:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天



今日同2個牙妹一齊出街

今日唔多Happy..唔講乜事啦

2點幾同小妹出街

之後搵牙寶珍...因為我要比野佢啦!!

我地係M記坐左陣就去公園玩

玩左幾耐嫁..玩千秋=-=

之後唔想打咩啦..我差唔多6點我走

今日又冇帶所是

牙哥訓左..等左超耐先開門

又比牙媽話我唔帶野..煩囉

之後我未訓囉...8點幾牙哥叫我起身

一陣牙媽打黎叫洛去食野

牙哥話我唔陏..佢未叫我換衫囉

唔知點解我好火咁同佢講..得啦..麻撚煩..(之後我有D覺得自己唔岩)

之後洛到去..牙媽牙爸又狂話我

叫你帶齊野嫁啦..又唔帶

我覺得超煩..未唔采佢地囉

唔講野...心諗(你地淨係識話我姐)

唔知點解今日好火...嬲爆爆咁

不過算啦........唉...

天日要返學.......唔想返牙...救我牙><

嗚嗚..............................想喊..........

唔打啦!冇乜心情...唔多Happy..

你地比Cm就比..唔比我都迫唔到你地..係咁..88

刊登時間:2007-01-01 11:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 12 月 31 日  星期日   晴天



今日同我牙妹去街

今日好早起身..玩左陣就訓啦

11點幾..有人打黎..醒左

又叫我去邊玩....講左好耐....冇晒分鐘=-=Cut線

之後就洛街食野啦...

食完返家牙哥起左身..悶囉

之後牙媽又話我咁快用晒D分鐘

煩爆牙....不過我咁乖冇話佢>w<

之後我就打比牙妹去街

佢要食野..2點45分我先出

去佢留下等...

途中見到個人..不過唔知係唔係姐..

之後我就係妹留下等左陣..

佢就黎啦...之後我地未行下..食下野咁啦

5點幾去佢留下公園玩

我差D中波餅牙...><

好彩冇事姐...........如果D男仔踢中我..我一定串佢[[不過唔知夠唔夠串姐=__=]]

之後差唔多6點幾走

買左薯條食..好味呢.......

之後就返家..玩電電

玩左陣牙媽叫我洛去食飯

未洛囉......之後我就唔知打乜囉

牙哥去左到數12點幾先返..呵呵呵

不過我都好悶嫁啦>_<

好啦.....唔打啦..88

刊登時間:2006-12-31 09:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 12 月 30 日  星期六   晴天



今日剪左柒頭加電直左

唔打早上做乜啦...

今日電左頭發加剪左...超柒wo

哈哈.....返學唔好笑我牙

我今晚上到msn啦

但得幾個人on..幾悶嫁

唔知天日去唔去街呢

我都唔知牙.唉

唔想打啦...打黎你地都唔回既..嬲爆爆><

唔打啦..........

係咁.............88

你鐘意留Cm就留....點叫都冇用既

88888888888888888888888

刊登時間:2006-12-30 10:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]