chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 11 月 19 日  星期日   晴天



尋日幾hAPPY

大渣...有矛掛往禾呢...哈哈哈..

巧耐矛打過日記囉.....

尋日禾巧hAPPY牙!!

尋日同細妹.同MA牙囡去睇BaG

不過3點先出....巧遲呢

有d嬲嫁.........行得過一陣就要走

到左3點半我就去細妹家留下等..

之後同佢GO...m記搵牙囡....

之後同細妹行到一半...就打黎

佢講..................

牙囡:...你地係邊牙

我:......就到啦...係邊到等牙

牙囡:..........m記牙!!快d啦

我:............得啦!就到啦!

牙囡:......咁快d啦...88

我:.........88

之後禾同牙妹好快咁去m記

去到後就見到牙囡囉....

之後我地行左好耐...我地都睇中左個bAg

點知得個睇...要遲d先買....

好想快D要.........

行到一陣就餓囉...

去m記買野食

好味呢.............

之後就走囉........

尋日巧開心............今日又出過去先

比ddddddd相你睇

唔好偷牙.....唔係打柒你

 

 

刊登時間:2006-11-19 11:20 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 11 月 4 日  星期六   晴天



尋日........

尋日學校咩運動家年華....悶爆

我同牙浦佢行黎行去

之後去左教堂..睇妹子同大欣比賽

不過都好悶....我都好想玩嫁

問左好耐仲之有人借比我玩

不過一陣佢就羅返....

之後牙仙佢問仆街劉借黎

佢話唔撚比我玩wo

唔撚比未唔撚比囉..好撚叻咩

我先唔要佢D廢物牙!!

扮撚晒野....成日見到佢溝仔

見到佢都想串佢牙!成日又係到學人wo

學我妹子整頭...又唔撚知自己樣衰衰

唔講佢D野啦!之後等到12點半

班獎....教堂勁多人..超熱牙

之後1點放學囉

我同d fd返家換衫出街玩

大約3點到就出去囉...

去市中心影相相

50蚊牙!每人10蚊

都影得唔靚既!!

屈錢=.=................

之後我地去左公園傾計..

傾到6點....返家囉

我同妹子一齊返...

佢話講鬼故比我聽!

我話唔聽....

點知佢講左少少...好細聲咁講

之後一句好大聲

無啦啦咁大聲...想嚇死人咩..

尋日幾開心嫁...

今日同妹子同ma大欣去Mk

可能姐.....一陣唔去就唔去嫁啦...

打到依到..88

刊登時間:2006-11-04 11:43 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 9 月 16 日  星期六   晴天



今日個日記板好樣~~~

                              換左日記板個樣!

                                 好鬼樣衰!唔多識整

                                        無野好打!

                                      今日好悶

刊登時間:2006-09-16 12:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 9 月 12 日  星期二   晴天



冇野打

 

今日唔想打!好累

係咁88....................

刊登時間:2006-09-12 06:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 9 月 9 日  星期六   晴天



今日好悶

今日9點起身!好悶

唔想打啦!!到左1點比牙哥玩

我就睇電視!點知睇睇下訓著左

訓到2點幾叫外買食!食完就睇電視

都冇野做!好悶牙!!

睇下漫畫!......睇到唔知幾點

就睇咩面具........幾好睇wo

晚上10點幾再上msn

睇到好多人!不過都好鬼悶

今日冇野好打!係咁啦

88

刊登時間:2006-09-09 11:29 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]