chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 6 月 25 日  星期日   晴天



今日好悶牙!`~

今日好悶牙!悶死~~今日一早上msn.同tif tif

豬聊天...嘻嘻~~唉~天日要返早牙!

得返好少時間時面..唔想咁樣

勁唔開心牙!

我地走左之後..你地一定要記得我牙

一齊去街..一齊探老師

唔同我一齊..嬲死你地

嗚嗚~~~諗起果日..我己經想喊

無晒識左6年既fd~~~~鳴鳴

仲有我可能玩ma今日...

晚上9點可能唔on得~~~

嗚嗚....唔想咁牙!

你地要早D on啦

嗚嗚~~~唔想走牙

走左都唔知點算好

唉~~~~

爆唔開心~~~

今日心情唔好~~~可能會惡左DD

唔好介意牙!

睇完要回牙!唔回唔好睇.同我死開D

記得回牙!唔回嬲死你地!!~

刊登時間:2006-06-25 10:22 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天



今日勁悶..勁無聊~~

今日我好悶!!~一早上左..無人on

悶死我啦!下次你地早on...唔該

晚上7點幾上左..見到娟娟上左

同佢聊天...不過都幾悶下=.=

今日冇乜野發生!!

唔知點解呢.依加我好想返學

可能我地就黎要走啦

真係唔想咁快走..

唉....

最唔開心係走果日.....

希望你地永遠都會記得我啦

永遠都係朋友^^~

睇完要回呀!

唔回咁衰衰..打屎你~~~

嘻嘻~~

刊登時間:2006-06-24 07:57 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天



今日巧唔開心牙!

今日我唔係幾開心囉!今日派卷牙!數學同英文

考得唔好..搞到我好想喊..唉..小息就同喵喵.登

登.利利玩.幾開心既..之後第7-8堂上電腦室

做唔知乜鬼野=.=我同yoyo一齊.我同佢都唔齊

心既..佢想做既野.我都唔想做.唉..

算啦!

放學同登登一齊走.登登仲話比我聽

今日喵喵同娟娟係公園講我壞話tim

好嬲...唉

之後娟娟係msn同我講佢冇話我

係喵喵同登登話我.搞到我同娟娟係到嘈

搞到我地兩個咁唔開心!

我嬲死D衰人牙!!死衰人!!

我好唔開心牙!次次都比人講壞話

乜我真係好壞咩.點解個個人都玩我嫁...

刊登時間:2006-06-23 09:01 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天



今日幾開心既..哈哈``

今日幾開心既!今日考常識牙!好難下...唉

考得唔係幾好wo...之後小息喵喵同佢D fd

玩我...忍我打佢地...真係忍唔往想打死佢地

之後考中文說話.我一早考完..曾老師入黎

叫未考唱歌就跟往佢!我第一個考呀!

好驚..呠呠

之後放學..同娟娟佢地行下啦

點知見到喵喵同陳小弟

唔知點解佢地行果到呢?

之後陳小弟話唔知去邊食野

好似係咁講=.=

之後我就同登登走囉

仲有..喵喵見你咁有誠意就原諒你啦

仲有唔該晒你幫我留言wo

大家睇完要回覆呀

唔係我咒你地嫁

呵呵...

刊登時間:2006-06-22 08:46 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 6 月 21 日  星期三   晴天



今日以為好開心.點知放學果時好嬲~~

一返到學校莫莫就話喵喵踏狗屎..笑死我...

之後考數學啦...點知唔識..好無奈

今日好好陽光可以出去玩.之後娟娟打气水機果個野

整襯手手..笑爆肚呀.....

之後放學好嬲..喵喵同梁逸x話真係唔好彩

次次都撞襯我

你估我好想咩...你唔想見到我未行後面囉

嬲死你地.死衰人..仲話我貧血..死人頭

今日好嬲呀

睇完回覆..唔回打爆你個頭....

刊登時間:2006-06-21 01:19 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]