|
|
|
2006 年 6 月 25 日 星期日 

|
|
今日好悶牙!`~

|
今日好悶牙!悶死~~今日一早上msn.同tif tif
豬聊天...嘻嘻~~唉~天日要返早牙!
得返好少時間時面..唔想咁樣
勁唔開心牙!
我地走左之後..你地一定要記得我牙
一齊去街..一齊探老師
唔同我一齊..嬲死你地
嗚嗚~~~諗起果日..我己經想喊
無晒識左6年既fd~~~~鳴鳴
仲有我可能玩ma今日...
晚上9點可能唔on得~~~
嗚嗚....唔想咁牙!
你地要早D on啦
嗚嗚~~~唔想走牙
走左都唔知點算好
唉~~~~
爆唔開心~~~
今日心情唔好~~~可能會惡左DD
唔好介意牙!
睇完要回牙!唔回唔好睇.同我死開D
記得回牙!唔回嬲死你地!!~
|
|
刊登時間:2006-06-25 10:22 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2006 年 6 月 24 日 星期六 

|
|
今日勁悶..勁無聊~~

|
今日我好悶!!~一早上左..無人on
悶死我啦!下次你地早on...唔該
晚上7點幾上左..見到娟娟上左
同佢聊天...不過都幾悶下=.=
今日冇乜野發生!!
唔知點解呢.依加我好想返學
可能我地就黎要走啦
真係唔想咁快走..
唉....
最唔開心係走果日.....
希望你地永遠都會記得我啦
永遠都係朋友^^~
睇完要回呀!
唔回咁衰衰..打屎你~~~
嘻嘻~~ |
|
刊登時間:2006-06-24 07:57 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2006 年 6 月 23 日 星期五 

|
|
今日巧唔開心牙!

|
今日我唔係幾開心囉!今日派卷牙!數學同英文
考得唔好..搞到我好想喊..唉..小息就同喵喵.登
登.利利玩.幾開心既..之後第7-8堂上電腦室
做唔知乜鬼野=.=我同yoyo一齊.我同佢都唔齊
心既..佢想做既野.我都唔想做.唉..
算啦!
放學同登登一齊走.登登仲話比我聽
今日喵喵同娟娟係公園講我壞話tim
好嬲...唉
之後娟娟係msn同我講佢冇話我
係喵喵同登登話我.搞到我同娟娟係到嘈
搞到我地兩個咁唔開心!
我嬲死D衰人牙!!死衰人!!
我好唔開心牙!次次都比人講壞話
乜我真係好壞咩.點解個個人都玩我嫁... |
|
刊登時間:2006-06-23 09:01 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2006 年 6 月 22 日 星期四 

|
|
今日幾開心既..哈哈``

|
今日幾開心既!今日考常識牙!好難下...唉
考得唔係幾好wo...之後小息喵喵同佢D fd
玩我...忍我打佢地...真係忍唔往想打死佢地
之後考中文說話.我一早考完..曾老師入黎
叫未考唱歌就跟往佢!我第一個考呀!
好驚..呠呠
之後放學..同娟娟佢地行下啦
點知見到喵喵同陳小弟
唔知點解佢地行果到呢?
之後陳小弟話唔知去邊食野
好似係咁講=.=
之後我就同登登走囉
仲有..喵喵見你咁有誠意就原諒你啦
仲有唔該晒你幫我留言wo
大家睇完要回覆呀
唔係我咒你地嫁
呵呵... |
|
刊登時間:2006-06-22 08:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2006 年 6 月 21 日 星期三 

|
|
今日以為好開心.點知放學果時好嬲~~

|
一返到學校莫莫就話喵喵踏狗屎..笑死我...
之後考數學啦...點知唔識..好無奈
今日好好陽光可以出去玩.之後娟娟打气水機果個野
整襯手手..笑爆肚呀.....
之後放學好嬲..喵喵同梁逸x話真係唔好彩
次次都撞襯我
你估我好想咩...你唔想見到我未行後面囉
嬲死你地.死衰人..仲話我貧血..死人頭
今日好嬲呀
睇完回覆..唔回打爆你個頭.... |
|
刊登時間:2006-06-21 01:19 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | »
|