chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 6 月 30 日  星期五   晴天



今日巧開心牙!

今日好開心牙!今日唔洗早返練口風琴囉!

之後英文堂C老師黎上堂..爆happy

個個都係到玩..哇哈哈!!

小息果時..比人抓牙!紅左...好痛...嗚嗚

之後小息完班獎...咩父親節卡...我得到亞軍..嘻嘻

都唔知點解我次次都係羅D美勞獎既...冇其他wo~~

無奈牙!天日我可以睇戲牙!好開心...好奇代快D天日

嘻嘻^~^~

仲有依排個個係日記到講心事...依加我又講先

萍萍:

你次次都同我玩msn..同我解悶..我好開心牙!不過返到學校你就同朗

玩...唉~~我唔想同朗玩牙!佢日日都話我!

莫莫:

你係最錫我果個...次次發你脾氣你都唔嬲我..我好多謝你牙!

真係唔想同你分開..嗚嗚

娟娟:

你係我最好既細妹..次次我都搵你講心事..因為你唔會爆比人聽^~^

有你依個好細妹我就唔洗咁煩..有心事唔知同邊個講~~

喵喵:

其實我都唔想打你嫁..不過你有時真係激到我好嬲...我先想打你=_=唉

~`好無奈...我成日抄你功課你都冇話我..係未好無奈呢?

細佬:

我一路以黎都打你~好sorry..不過你真係幾好打既!哈哈

你要學下把聲....唔係就會比人笑`家姐支持你^~^

我真係唔想冇左你地幾個好朋友牙!都唔知我地分開左

我唔知點算好...一諗起依D野我就想喊..不過萍萍講過

係依幾日要過得開開心心^^~

大家睇完要回回豬牙!唔該晒~`

貝貝字~~

 

刊登時間:2006-06-30 09:05 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 6 月 29 日  星期四   晴天



今日算開心既!

今日幾開心既...今日又要早返練口風琴~好累...又眼訓...不過比周老師話我

彈得幾好...哇哈哈..好happy~~

今日又要考模擬at今次到數學..我最屎既....考得好差

之後娟娟又話去睇戲..我問左呀媽呀爸都比我去牙!之後我叫娟娟打比harry

不過冇人聽..都唔知點算=.=~如果佢冇買我果份咁點好呢?

佢冇買咁我就唔去啦..........唉~~~唔知點好呢?

點知晚上鐘鐘打比我問我去唔去..我話去..之後佢就打比harry囉

仲問我娟娟去唔去tim..之前娟娟話佢去既..我未話娟娟佢去囉

星期六可以睇戲囉!哇哈哈

希望會開開心心啦!

今日打到依到..係咁啦

88...睇完記得回wo..唔係你就知死

哇卡卡!

                                               貝貝字~

 

刊登時間:2006-06-29 01:28 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 6 月 28 日  星期三   晴天



今日又考At

今日又好似尋日咁.要早返練習

之後娟娟就問我睇唔睇戲..我話佢去我未去

點知佢唔去..咁我就唔去啦!

下午考英文模擬AT~以為好易

點知係好難~~難到飛起=_=

好無奈!!

天日又要早返囉..又要去練口風琴

最後天日!

希望會順順利利啦!

睇完要回回豬牙!

唔回你就知死!

哇卡卡!

                       貝貝字~

刊登時間:2006-06-28 01:15 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天



今日考模擬AT~

今日一早返學校練口風琴

好累又眼訓=-=下午原來要考中文模擬At

一D都唔驚...唔知點解...都幾易既!!

不過要考好多野..好無奈!

悶死....

今日下午我可以玩msn~

因為今日呀哥遲放....

呵呵...巧開針^~^

大家上msn同我玩啦

睇完唔該回回牙!

唔回就同我死開D

卡卡

刊登時間:2006-06-27 01:20 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 6 月 26 日  星期一   晴天



今日幾開心既```

今日幾開心`~一早上左同牙妹聊天..嘻嘻

之後返學..見到娟同喵喵唔知講d乜野

咩廁所...哈哈..之後返課室一組組咁坐不知

幾開心..點先數學堂曾sir叫整返佢!

死衰人..以為好開心tim...死衰人黎嫁

小息叫到天朗哥同好多一齊..唔知仲乜事

好似係打交...唔關我事..我同娟娟走開左

今日冇乜特別事發生!!

希望大家永遠開開心心啦!

睇完要回回豬牙!

唔回你就知死....卡卡卡卡~~~

                                               貝貝字~~

刊登時間:2006-06-26 01:20 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]