今日好開心牙!今日唔洗早返練口風琴囉!
之後英文堂C老師黎上堂..爆happy
個個都係到玩..哇哈哈!!
小息果時..比人抓牙!紅左...好痛...嗚嗚
之後小息完班獎...咩父親節卡...我得到亞軍..嘻嘻
都唔知點解我次次都係羅D美勞獎既...冇其他wo~~
無奈牙!天日我可以睇戲牙!好開心...好奇代快D天日
嘻嘻^~^~
仲有依排個個係日記到講心事...依加我又講先
萍萍:
你次次都同我玩msn..同我解悶..我好開心牙!不過返到學校你就同朗
玩...唉~~我唔想同朗玩牙!佢日日都話我!
莫莫:
你係最錫我果個...次次發你脾氣你都唔嬲我..我好多謝你牙!
真係唔想同你分開..嗚嗚
娟娟:
你係我最好既細妹..次次我都搵你講心事..因為你唔會爆比人聽^~^
有你依個好細妹我就唔洗咁煩..有心事唔知同邊個講~~
喵喵:
其實我都唔想打你嫁..不過你有時真係激到我好嬲...我先想打你=_=唉
~`好無奈...我成日抄你功課你都冇話我..係未好無奈呢?
細佬:
我一路以黎都打你~好sorry..不過你真係幾好打既!哈哈
你要學下把聲....唔係就會比人笑`家姐支持你^~^
我真係唔想冇左你地幾個好朋友牙!都唔知我地分開左
我唔知點算好...一諗起依D野我就想喊..不過萍萍講過
係依幾日要過得開開心心^^~
大家睇完要回回豬牙!唔該晒~`
貝貝字~~
|