chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 2 月 25 日  星期日   晴天



[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間:2007-02-25 02:05 PM



2007 年 2 月 16 日  星期五   晴天



又打日記囉

今日遲左起身..because尋日同牙嚴煲電話粥..

今日起身刷完牙洗完臉就開電腦玩

玩左陣..有D肚餓..煮麵食....

之後我都唔知打乜好啦....今日好無聊牙

唉.....牙嚴唔開心搞到我都有D唔開心

都唔知點算好...T^T...

依排發覺自己好鬼火....講粗口講多左

唔制牙.....依排發生乜事牙-v-v

今日可能去Mk買野...可能姐....

好啦........唔知打乜好...係咁88

刊登時間:2007-02-16 12:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 15 日  星期四   晴天



尋日係情人節-v-

尋日返學差D遲到...because等人..佢又唔黎

一開始就係茶會...睇電影

睇到一半..有D驚嚇既場面...搞到卓欣大叫

笑鬼死我-0-.....哈哈....諗起都好笑

之後茶會完就去玩遊戲...好無聊呢

咩收買佬...D同學真係勁..除鞋除{乜}...有D臭味呢

好難頂...好無聊既遊戲呢...

放學就同牙嚴同牙仙行街...食野

之後牙仙要走..我就去左牙嚴屋企玩

比比得意左好多-v-...卡娃依

好鬼死可愛...玩到5點半..我就走囉

尋日收到4個人送比我既朱古力..好味-v-v

HaPpy...可惜我整果D朱古力失敗左呢T^T

刊登時間:2007-02-15 10:06 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 12 日  星期一   晴天



依排好小打

依2日都去左牙嚴屋企玩..HaPpy呢

比比好卡娃依呢....今日去佢屋企整朱古力

唔知好唔好味呢....搞到我自己好想食

不過要送比我D FD嫁-m-

忍口唔食得....返學一定買朱古力食先得

愛上吃朱古力....嘻嘻

唔知情人節有冇Fd送比我呢=-=

刊登時間:2007-02-12 11:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天



依排好唔開心

依排唔知發生乜事..個個都唔開心

搞到我都好唔開心....尋日我喊左

因為諗左D好唔開心既野...仲有我唔開心到做左樣唔可以做既野..

我介左....算啦....真係好唔開心

對唔往牙!我都唔想...喊左好耐

都諗左好耐....可能我要退出...佢根本同某人會開心D

我見到佢開心就得

冇左我..佢會開心D既話...我令願唔係到

有D想死....依加真係好唔開心

唔想再打..我諗我再打..會喊

依加想喊...

唔好理我依個人...比人遺忘左

可能我喊左會舒服d....

唔洗再膽心我...唔開心既野我一個人感受好啦

唔想其他人為左我而唔開心..

喊喊喊..........放心...喊死我...你地就冇左我..你地會開心

喊喊喊...88

喊喊喊喊喊......不要理會我吧

刊登時間:2007-02-05 10:53 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]