|
|
|
2007 年 2 月 25 日 星期日 

|
|
[ 此日誌受密碼保護 ]

|
|
|
刊登時間:2007-02-25 02:05 PM
 
|
|
2007 年 2 月 16 日 星期五 

|
|
又打日記囉

|
今日遲左起身..because尋日同牙嚴煲電話粥..
今日起身刷完牙洗完臉就開電腦玩
玩左陣..有D肚餓..煮麵食....
之後我都唔知打乜好啦....今日好無聊牙
唉.....牙嚴唔開心搞到我都有D唔開心
都唔知點算好...T^T...
依排發覺自己好鬼火....講粗口講多左
唔制牙.....依排發生乜事牙-v-v
今日可能去Mk買野...可能姐....
好啦........唔知打乜好...係咁88 |
|
刊登時間:2007-02-16 12:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 2 月 15 日 星期四 

|
|
尋日係情人節-v-

|
尋日返學差D遲到...because等人..佢又唔黎
一開始就係茶會...睇電影
睇到一半..有D驚嚇既場面...搞到卓欣大叫
笑鬼死我-0-.....哈哈....諗起都好笑
之後茶會完就去玩遊戲...好無聊呢
咩收買佬...D同學真係勁..除鞋除{乜}...有D臭味呢
好難頂...好無聊既遊戲呢...
放學就同牙嚴同牙仙行街...食野
之後牙仙要走..我就去左牙嚴屋企玩
比比得意左好多-v-...卡娃依
好鬼死可愛...玩到5點半..我就走囉
尋日收到4個人送比我既朱古力..好味-v-v
HaPpy...可惜我整果D朱古力失敗左呢T^T |
|
刊登時間:2007-02-15 10:06 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 2 月 12 日 星期一 

|
|
依排好小打

|
依2日都去左牙嚴屋企玩..HaPpy呢
比比好卡娃依呢....今日去佢屋企整朱古力
唔知好唔好味呢....搞到我自己好想食
不過要送比我D FD嫁-m-
忍口唔食得....返學一定買朱古力食先得
愛上吃朱古力....嘻嘻
唔知情人節有冇Fd送比我呢=-= |
|
刊登時間:2007-02-12 11:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 2 月 5 日 星期一 

|
|
依排好唔開心

|
依排唔知發生乜事..個個都唔開心
搞到我都好唔開心....尋日我喊左
因為諗左D好唔開心既野...仲有我唔開心到做左樣唔可以做既野..
我介左....算啦....真係好唔開心
對唔往牙!我都唔想...喊左好耐
都諗左好耐....可能我要退出...佢根本同某人會開心D
我見到佢開心就得
冇左我..佢會開心D既話...我令願唔係到
有D想死....依加真係好唔開心
唔想再打..我諗我再打..會喊
依加想喊...
唔好理我依個人...比人遺忘左
可能我喊左會舒服d....
唔洗再膽心我...唔開心既野我一個人感受好啦
唔想其他人為左我而唔開心..
喊喊喊..........放心...喊死我...你地就冇左我..你地會開心
喊喊喊...88
喊喊喊喊喊......不要理會我吧 |
|
刊登時間:2007-02-05 10:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 71 | »
|