|
|
|
2007 年 4 月 9 日 星期一 

|
|
又去左碌0

|
今日8點起身啦!同細佬傾左陣計
玩左陣電腦..佢就眼訓...
之後就玩玩玩玩玩..玩到1點比牙哥啦
比左牙哥返房訓著左=-=..
之後老婆仔打黎...我就起身..佢話出去碌0
我話要遲D先啦..大約2點半我就ok
但仲要等魚旦同粉皮朗...等到3點幾
我坐車去左牙嚴果到先
之後就打比佢地..佢地話出啦
去河田等...等完去碌0啦..
魚旦碌0笑死我-m-...忍唔往笑..粉皮朗又唔碌..
今日又比人打啦...慘慘呢
不過算吧啦-0-......
之後碌完..同老婆仔行左陣屯市
去左屯門公園果到....睇下野...
無無聊聊又到6點幾啦....就坐車回家


|
|
刊登時間:2007-04-09 10:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 4 月 8 日 星期日 

|
|
今日去左碌0

|
今日好早起左身玩電電啦..
之後玩左陣勁舞
玩到1點幾..牙哥起身比佢玩啦
之後等左陣老婆仔打黎
話出街啦!我未話是但囉!
之後出到去!同ma金金行左陣
之後就去左碌0場睇啦
睇左陣就想玩啦
就等左超耐先有得玩..我頂啦
我玩得好鬼廢=-=...
搞到手有痛痛T^T
慘呢
今日係m記睇到y人...o咀
不過佢細佬好得意-m-
今日冇野好打啦!88


|
|
刊登時間:2007-04-08 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 4 月 7 日 星期六 

|
|
尋日又喊...唉

|
尋日因為諗返D唔開心既野喊
發覺自己真係好傻
我真係喊左好多次!我唔想再喊
發覺自己好傻!唔該你地唔好再令我喊!得唔得?
不過算啦!喊左出黎舒服左好多
之後去左食野!食完睇左陣電視就訓
訓到今日9點起身!玩電電!
冇人on..又再訓過!
訓到大約10點..都冇人on
上勁舞啦!同蕉DeeDee玩左陣!就閃
之後上下小學fd D畫板!唉!有D掛往佢地tim...
依加好鬼悶牙!又冇人on..唉唉唉
有乜DOOO牙?
仲有!好耐冇C|\/|啦!
PLS CM T/\T...好心人呢
大喊包是我?! |
|
刊登時間:2007-04-07 11:24 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 4 月 6 日 星期五 

|
|
今日都ok既

|
今日一早玩電腦..玩到1點比牙哥玩
之後過左陣老婆仔打黎...話出唔出得
未來唔出得既!之後就出得
出到佢...同ma金金借漫畫
佢地借左好多!我冇借
之後去卓欣家玩左陣就閃左
去左老婆仔家玩!睇漫畫!
睇到有D眼訓...不過好好睇呢!
之後老婆仔個牙媽返黎!買左D野食
叫我食MA先走!我就食了!好味呢
吃完便乘車回家了!
今日都ok既!不過今日..........唉!算吧啦!
好啦!冇野打啦!88 |
|
刊登時間:2007-04-06 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
2007 年 4 月 5 日 星期四 

|
|
算吧啦

|
今日本來唔出街..不過太悶..算出街
3點幾先出..之後冇野做
老婆仔話睇戲
本來想睇on豆既..不過爆晒
未睇甜心粉絲王囉....
都幾好睇..唔錯...不過有DD唔明啦!
睇完大約7點幾啦!
就閃返屋企啦!
今日好凍呢...凍凍凍...
戲飛
|
|
刊登時間:2007-04-05 11:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 71 | »
|