chengcrystal
暱稱: SS`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
新日記`
想打人`!
xd`
原來`..
無言`
文章分類
全部 (354)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
!-鬼鬼-333-v
-!3B2G}''
-![黑雞XG--
-[我愛黑澀會-33-
TommY之XG_
[-超凡,,"
[[丫頭-vv-
[萍萍之xG,,,,
''-Po之xG,,]
''-莫之XG!!
"-娟妹之XG!!
"[失敗*_
"{大東>3<
_3精靈",,
`(-萍萍之xG
`囡囡之xG-_-
`HEBE>333<
`HkSkyl0ve-
``傑xG__
`柏宇JaS0n^3^
`極愛ah jill`>v&l...
`諾豬豬xG`
牙哥之XG'-
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 4 月 9 日  星期一   晴天



又去左碌0

今日8點起身啦!同細佬傾左陣計

玩左陣電腦..佢就眼訓...

之後就玩玩玩玩玩..玩到1點比牙哥啦

比左牙哥返房訓著左=-=..

之後老婆仔打黎...我就起身..佢話出去碌0

我話要遲D先啦..大約2點半我就ok

但仲要等魚旦同粉皮朗...等到3點幾

我坐車去左牙嚴果到先

之後就打比佢地..佢地話出啦

去河田等...等完去碌0啦..

魚旦碌0笑死我-m-...忍唔往笑..粉皮朗又唔碌..

今日又比人打啦...慘慘呢

不過算吧啦-0-......

之後碌完..同老婆仔行左陣屯市

去左屯門公園果到....睇下野...

無無聊聊又到6點幾啦....就坐車回家

刊登時間:2007-04-09 10:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 4 月 8 日  星期日   晴天



今日去左碌0

今日好早起左身玩電電啦..

之後玩左陣勁舞

玩到1點幾..牙哥起身比佢玩啦

之後等左陣老婆仔打黎

話出街啦!我未話是但囉!

之後出到去!同ma金金行左陣

之後就去左碌0場睇啦

睇左陣就想玩啦

就等左超耐先有得玩..我頂啦

我玩得好鬼廢=-=...

搞到手有痛痛T^T

慘呢

今日係m記睇到y人...o咀

不過佢細佬好得意-m-

今日冇野好打啦!88

 

刊登時間:2007-04-08 10:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 4 月 7 日  星期六   晴天



尋日又喊...唉

尋日因為諗返D唔開心既野喊

發覺自己真係好傻

我真係喊左好多次!我唔想再喊

發覺自己好傻!唔該你地唔好再令我喊!得唔得?

不過算啦!喊左出黎舒服左好多

之後去左食野!食完睇左陣電視就訓

訓到今日9點起身!玩電電!

冇人on..又再訓過!

訓到大約10點..都冇人on

上勁舞啦!同蕉DeeDee玩左陣!就閃

之後上下小學fd D畫板!唉!有D掛往佢地tim...

依加好鬼悶牙!又冇人on..唉唉唉

有乜DOOO牙?

仲有!好耐冇C|\/|啦!

PLS CM T/\T...好心人呢

大喊包是我?!

刊登時間:2007-04-07 11:24 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 4 月 6 日  星期五   晴天



今日都ok既

今日一早玩電腦..玩到1點比牙哥玩

之後過左陣老婆仔打黎...話出唔出得

未來唔出得既!之後就出得

出到佢...同ma金金借漫畫

佢地借左好多!我冇借

之後去卓欣家玩左陣就閃左

去左老婆仔家玩!睇漫畫!

睇到有D眼訓...不過好好睇呢!

之後老婆仔個牙媽返黎!買左D野食

叫我食MA先走!我就食了!好味呢

吃完便乘車回家了!

今日都ok既!不過今日..........唉!算吧啦!

好啦!冇野打啦!88

刊登時間:2007-04-06 10:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 4 月 5 日  星期四   晴天



算吧啦

今日本來唔出街..不過太悶..算出街

3點幾先出..之後冇野做

老婆仔話睇戲

本來想睇on豆既..不過爆晒

未睇甜心粉絲王囉....

都幾好睇..唔錯...不過有DD唔明啦!

睇完大約7點幾啦!

就閃返屋企啦!

今日好凍呢...凍凍凍...

戲飛

 

刊登時間:2007-04-05 11:50 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]