沉日,肥姐,終於係瑪麗醫院病逝,享年62歲 。
肥姐係香港人既「開心果」,佢既離去,任何人都覺得很婉惜。
不過,佢多年來受糖尿病 、高血壓、肝病等疾病困擾 ,
再加上佢已經同病魔對抗得好久,若果,再對抗落去…可能會……
所以,早D離去,對佢既痛苦都會減少D~~~~~
但係,我真的好唔捨得一個咁專業既演員。
尼兩晚見到電視播肥姐既生平事積。我都會想喊。
特別係今晚,竟然會見倒志偉對肥姐既離去喊得咁勢力。
自己也都喊埋出黎,也都令我諗起,兩年前外婆離逝,
我無返去送孝,因為果時考緊試。
自此尼件事後,係我一直都感到好遺憾既事。
所以,珍惜眼前人真的好重要,乜鬼唔鐘意邊個,乜鬼邊個黑人憎,
都要使力既。倒不如,凡事看開d,留一線,對大家都會好D既~~~~~
家陣既話,真的只想家人、朋友開心。
特別係阿爸,尼排腰骨酸痛,感覺上,佢俾我既感覺真的蒼老佐好多。
我真的好想減輕阿爸既勞苦丫。
|