☆★☆★傻映☆★☆★SHaDoW _
思緒混亂

沉默地

埋藏於心裡

默哀

祈求

隨時光流逝

帶走這 低沉的寡言
chengying
暱稱: 沉默影子
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
什麼節日,我已沒感覺...
我的blog...太久沒發貼...
任何人都不可信
2012-03-19
2012-03-10
文章分類
全部 (652)
作者的文章 (8)
亂寫的作品 (3)
未分類 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
Enson
lemon
Tung Tung之記
林子karen
阿檬
珊姐
敏敏之記
莊玲
惠玲
黃嘉怡
雅麗的相冊
葉雅雯
銀姐!
劉麗
影子……分享空間
影子…祈願板
影子之留言板
影子留言畫板
嬋嬋
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 652
留言總數: 236
今日人氣: 32
累積人氣: 10044
站內搜尋
2008 年 2 月 8 日  星期五   晴天


年初二,真的好傷心。 分類: 未分類

 今日,係年初二,可以話係一件好悲哀既事。

整日,阿媽都好吵,

因為佢不服俾阿哥踩,

講真,阿哥踩佢也都踩得好過份。

所以,阿媽一直一直咁樣咁樣講,

講下罵下,又罵到阿爸既20幾年前既事,

我忍唔倒,也到發埋脾氣,

見倒佢要打阿爸同阿哥,

我竟然好勇敢去阻止,

先打自己,佢先唔敢打落去,

或者,咁樣我真的好傻好白痴,

但只要我咁樣做,

大家先會識得靜落來,

但係,我個心就一直好痛。

唉……人過年,我過年,

點解我過年會係一個咁唔快樂既家裡渡過,

我真的萬分想離開尼個家。

而且,阿爸也都今日生日,

估唔倒尼幾年,

阿爸既生日都未試過開心過,

我真的唔知應該點做好?

邊個可以幫我?

明天阿媽生日啦!

相信,大家也都會好唔開心。

因為我既生日都是好傷心咁樣渡過。