今日,7點幾就淋雨返學校囉。
時間岩岩好。但個人就覺得病病地。
上電腦室,之有蓋操場做苦力,
11點。所有野都整到七七八八,電腦既佈置超型喔。
同ive有得揮。
且大家一齊做野時,都幾好玩下。
可惜,個個人都對付我,連鄧sir,都是如此。算我大方唔同各位計較。
oh~~~走人,見倒落雨,call D人唔出深水po~~~
行到天橋見倒kammy就陪佢返學交野。
點知,俾劉sir叫留低幫手。見到佢同ms cheung孤軍作戰,
就幫啦。
點知,有勁多野要做架。(劉sir仲請外賣)
3點幾,以為又走得。
點知又俾kammy累到要留低。
5點幾先可以走人。
真係慘。
不過,20年先有一次,可以出下力,都係一見好有意義既事黎既。
|