沉日,收埋a班既錢。。。
連好友都要堅持比我。
真係覺得自己好貪錢。
不過,算啦!大家一番既心意,
我照收啦!但好感激,好感動。
不過,我買佐小小糖既糖比番佢地食,等自己個心舒服D~~~~
4B班最著數,大部分人都有得食。
哈哈。。。。。
今日,準備sba,12點,
yuil黎我屋企。差唔多食野時,大哥班fd又過黎,
嘩。估唔倒佢地咁七喔。。00。。
哈哈。。
之後,大家一齊食飯,好耐未試過咁多人一齊食啦。個feel都唔錯。
不過,我無招呼到任何一個人。見到yuil個食量真細,難怪會咁受。
食完野,繼續我地既sba,,,
2點幾行路返學,買雞蛋仔,同我果間鋪比,無得比。
原來,yuil第一次行。笑屎人。行唔夠5分鐘,佢已經透唔氣啦!!!
做sba囉。。ms lan話我好hard -working,教我唔小發音。
笑屎人。
then,,,同yoyo行路返屋企。又買雞蛋仔。哈哈。。yuil去佐塔車。。。
|