☆★☆★傻映☆★☆★SHaDoW _
思緒混亂

沉默地

埋藏於心裡

默哀

祈求

隨時光流逝

帶走這 低沉的寡言
chengying
暱稱: 沉默影子
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
什麼節日,我已沒感覺...
我的blog...太久沒發貼...
任何人都不可信
2012-03-19
2012-03-10
文章分類
全部 (652)
作者的文章 (8)
亂寫的作品 (3)
未分類 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
Enson
lemon
Tung Tung之記
林子karen
阿檬
珊姐
敏敏之記
莊玲
惠玲
黃嘉怡
雅麗的相冊
葉雅雯
銀姐!
劉麗
影子……分享空間
影子…祈願板
影子之留言板
影子留言畫板
嬋嬋
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 652
留言總數: 236
今日人氣: 34
累積人氣: 10046
站內搜尋
2008 年 1 月 19 日  星期六   晴天


2008-01-19 分類: 未分類

 沉日,收埋a班既錢。。。

連好友都要堅持比我。

真係覺得自己好貪錢。

不過,算啦!大家一番既心意,

我照收啦!但好感激,好感動。

不過,我買佐小小糖既糖比番佢地食,等自己個心舒服D~~~~

4B班最著數,大部分人都有得食。

哈哈。。。。。

今日,準備sba,12點,

yuil黎我屋企。差唔多食野時,大哥班fd又過黎,

嘩。估唔倒佢地咁七喔。。00。。

哈哈。。

之後,大家一齊食飯,好耐未試過咁多人一齊食啦。個feel都唔錯。

不過,我無招呼到任何一個人。見到yuil個食量真細,難怪會咁受。

食完野,繼續我地既sba,,,

2點幾行路返學,買雞蛋仔,同我果間鋪比,無得比。

原來,yuil第一次行。笑屎人。行唔夠5分鐘,佢已經透唔氣啦!!!

做sba囉。。ms lan話我好hard -working,教我唔小發音。

笑屎人。

then,,,同yoyo行路返屋企。又買雞蛋仔。哈哈。。yuil去佐塔車。。。