聖誕假仲有四日。
我好想開學丫。
因為放假到家陣我一樣功課都未做過。
再加上,我唔想返學校面對我既成績。
一想到學校,我就好驚好驚………特別是派卷。慘慘慘。。。。
天日係我最後一日返工囉。
老闆佢地狂叫我無辭,
狂問我做乜要辭職???
唉……點答呢?
可能我太容易對一樣野搞到煩厭掛。
再加上我鐘意對著新鮮感既野………
所以,圍有走囉。。。。
sorry。蕭生。。。。。
咁跟著落來,我要搵乜工呢???好煩。。
麵包鋪、KFC、麥當勞、店務員等都做過。
有,咖啡店,英文差,會請嗎?遲D試下先。