祝大家除夕快樂喔!!!
相信依家大部份都去洗倒數吧。。。
原本,我都同人講定去倒數,
但唔知點解,淋出門口就好懶,,,,好唔想出既感覺。
所以,最終都搵佐個籍口。
我諗下次都無乜人敢再約我吧!!!!
今日,我解決佐california fitness既事啦!!!
07年最後一日,都無佐$1500,,,你話幾可惜丫。
等於我一個月既糧丫……
唉………
所以,08年,我好想自己既運氣會好轉。
希望個天會踼D力量同運氣俾我啦!!!!