今日…係下學期第一日返學。
原本,係覺得幾開心既事……但因為要面對派卷既事…
所以,無乜心情。再加上勁多功課都未做好。
打鐘,集隊,哈……校長真係好長氣,講分享都講成半粒鐘,
聽到我想訓覺。
第一堂,對電腦,唉…52分,全班尾四。。都算勁囉。。。。
第二堂,英文,得15,
三堂,經濟,以為會好高分,點知得果40分…搞到跟著落來既試卷乜信心都無洗。
四:中文,先派說話果份,發現我果張分紙,竟然將學生姓名寫鄭老師而唔係寫鄭映…真係笑爆人。作文,岩岩好合格。
跟著,數學,發現尼班真係精英丫…竟然咁難既卷都識做,而我得緊緊合格,氣屎。
最後,果堂,會計,我得49分za。。。班上既女同學個個都七字頭,我真係感到好無臉,
點解我18歲,讀書都咁差,可能我真係唔適合讀書,可能我考試無盡過力,所以,咁既成績係一種教訓吧。。。。。
|