☆★☆★傻映☆★☆★SHaDoW _
思緒混亂

沉默地

埋藏於心裡

默哀

祈求

隨時光流逝

帶走這 低沉的寡言
chengying
暱稱: 沉默影子
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
什麼節日,我已沒感覺...
我的blog...太久沒發貼...
任何人都不可信
2012-03-19
2012-03-10
文章分類
全部 (652)
作者的文章 (8)
亂寫的作品 (3)
未分類 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
Enson
lemon
Tung Tung之記
林子karen
阿檬
珊姐
敏敏之記
莊玲
惠玲
黃嘉怡
雅麗的相冊
葉雅雯
銀姐!
劉麗
影子……分享空間
影子…祈願板
影子之留言板
影子留言畫板
嬋嬋
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 652
留言總數: 236
今日人氣: 46
累積人氣: 10058
站內搜尋
2008 年 1 月 4 日  星期五   晴天


考試全部都四字頭,頂。。。 分類: 未分類

今日…係下學期第一日返學。

原本,係覺得幾開心既事……但因為要面對派卷既事…

所以,無乜心情。再加上勁多功課都未做好。

打鐘,集隊,哈……校長真係好長氣,講分享都講成半粒鐘,

聽到我想訓覺。

第一堂,對電腦,唉…52分,全班尾四。。都算勁囉。。。。

第二堂,英文,得15,

三堂,經濟,以為會好高分,點知得果40分…搞到跟著落來既試卷乜信心都無洗。

四:中文,先派說話果份,發現我果張分紙,竟然將學生姓名寫鄭老師而唔係寫鄭映…真係笑爆人。作文,岩岩好合格。

跟著,數學,發現尼班真係精英丫…竟然咁難既卷都識做,而我得緊緊合格,氣屎。

最後,果堂,會計,我得49分za。。。班上既女同學個個都七字頭,我真係感到好無臉,

點解我18歲,讀書都咁差,可能我真係唔適合讀書,可能我考試無盡過力,所以,咁既成績係一種教訓吧。。。。。