今日,返學都幾開心既!!!
特別係班主任時間,
ms黃同同學講笑果刻,
都幾好笑。
中文堂,都幾enjoy啦!
但我出去講個社評,
就好差啦!
超慘。
放學囉。去開會,點知又勁多人無到,
搞到我勁無奈。勁快同大家講佐D野,
就走人。
之後,就自己一個人係青衣四周圍行行,
又去佐吹海風,
發覺吹海風真係幾正。。。
起碼個心舒服佐好多。。。。
諗住call人出黎,後埋,又唔敢call。。。。。