把聲沙佐成個禮拜啦!
都未好返…好慘…尼個喉嚨仲痛痛地,
好似個喉嚨傷洗咁。。。
再咁落去,好難好返。
今日返學幾正喔。。
會計堂,ms lam唔係課室。
同學玩個投影機,
個個同學都上洗鏡。。超正。
中文,勁無奈。
grace講社評,
比我過分。
妒忌。
無計,我個人見解低。
小息,去佐義賣。。。
遲佐落去,無人show我。
lunch囉。
勁正,義賣賺佐4佰幾,做埋天日可以歸本啦!
真係多謝,咁多位同學既支持丫。。。。
英文堂,原本都幾悶架。
但俾隔黎吵到精神洗。
之後,影班相,多謝何佩珊借校樓比我。
放學,SBA,yuil講得勁好喔。
但口音唔正。超慘。被扣分。
============================
要維持一段愛情,是要雙方努力的。
單靠一個人,只會痛苦、只會分開…………
|