嘩。已經連續凍佐成個禮拜啦。
超難頂。
如果唔係中國多個地方落雪,
香港今年都唔會凍得咁勁啦。
也可能無冬天既存在tim~~~~
家陣中國差唔多有半個中國都受到風雪影響,
大陸超多道路、電力、受佐。
搞到鐵路開唔倒,痛洲幾十萬人都有家歸不得。
真可憐,都新年啦。無得一家人團聚,對一個出外打工仔係一種遺憾。
今日,返學也都係一種悲哀吧。
第一堂,商業,ms lam發現張相俾人塗鴉,發火。
小息,我同莊玲、劉麗去搵ms lam叫佢無惱,
雖然佢好似笑返咁。
但係………
點知莊玲喊,可能佢見倒ms 林唔開心,先喊。。。
數學堂,搞佐個笑話,將雞皮講做起雞毛,
全班大笑一餐。
班務堂,
俾黃銀英叫我無讀書,話去讀ive或做野,因為考試超差。
聽佐佢番說話,成個人超火囉。
也都超down,
勁無奈。
有咁既班主任真係一個悲哀。
|