今日,9點半去楊屋道體育館聽健身簡介會,
點知遲到~~~~哎~~~~~
無啦啦有人問我係唔係鄭映喔??????
我話係,佢自己介紹自己~~~~原來佢係林曕x~~~~
估唔到佢係我小學同學喔~~~~仲記得我~~~~好難得。
活動完後,同佢去吃吉野家,
哎。全部都得雞飯,好無奈。吃牛肉飯,點知又貴又唔好味。
以後,都無叫我吃吉野家。
2點幾,去葵芳同yoyo、珍華去睇窈窕淑女,
嗯。唔錯喔。又好笑。
當中,演出一段愛情,令到我好大感觸。
特別,係男主角終於肯降低自己既身份,向女主角示愛。哈哈。
但最令到我估唔倒既…陳妹演上台婆演得幾好,而且,佢跳舞跳得有板有眼。
佢為佐達上尼個舞台,差唔多日日野晚12點幾返來,也都俾阿爸罵到屎下屎下。
都係值得既。
好想再睇丫。
|