今日,account堂,ms lum從新派成績表,
全班個個人都有得拎,得我無得拎,好fuck。
因為我未見家長,
妖,家長都唔得閒,點去見丫?佢係埋玩野丫。
見家長真係咁緊要咩。
小息佢叫我去搵佢,
又係度教訓我,
仲扮自己頭痛,叫我無激佢,妖,我幾時有激佢丫?
佢食錯藥丫?
唔見家長就話激,收皮啦。
義賣既事,又係度推遲,之前又搞到我俾人投訴非法義賣,on架?阻住洗。
佢無向老師通知過架?
數學堂,想同星爺調位,點知死人en 神又係度哎我返埋位,埋同佢吵囉。
點知死人林俊X又罵我死人肥婆行開啦!
搞到我超火。
返埋位,種種既事搞到我d眼淚狂流出黎。
無論我點控制都無用。因為勁多唔開心既事都係我個腦湧現。。。。
商業堂,去toliet清除佐眼淚,
點知一行入課室,PK ms lum就叫我,話要記留堂。因改錯正。
fuck,係都要遲d講啦。
搞到我無啦啦又喊佐出黎。
對住佢,真係想屎囉。
仲有下年,點挨?????
P.s:不過,我好似累佐星爺佢地喔。搞到佢地都無乜心情。其實,真的唔關調位事。真的好對唔住。
班主任堂:主席出黎講野,點知ms lum又搶佐佢D對白,搞到主席企佐成五分鐘都無得出聲,
之後,又喊埋出黎。其實,主席之所以會喊,唔係惱各位同學,而係兩位班主任,
次次都阻住佢講野。
尼樣先令佢無奈。。。。。。。
|