今日,返學都唔錯喔。
我既心情也都平伏佐好多。
哈。都係多得同學姐。
英文堂,from 6既學生過黎interview,
嘩。佢d英文,簡直令到我超呆。
真係嚇屎人啦。。
勁到我超佩服。
小息、lunch去義賣零食,
嘩。
有好多朋友、好同學棒場丫。
我勁happy喔。
有劉麗、珊姐、阿詩、高生等、4B班人狂買野,
也都多謝校長日日黎棒場,
再加上劉麗同阿詩四周圍幫手拉客。
超感動。
數學堂,偷吃糖。
放學,去留堂,好醜,因為有太多人知我係邊個。
問我做乜都會被留堂????唉………
之後,去健康大使整湯丸吃。
哈哈。超正囉。。。
又係度玩。。。。。
|